Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Majoneza brez jajc
-
MarketingKomentarji: 0 25.08.2010
Joe Sugarman v svoji knjigi Sprožilci pravi, da je ena izmed pomembnih tehnik, ki jih je uporabljal v prodajnih pismih in oglasih, tehnika »povezovanje«. V osnovi gre za povezovanje potrošnikovega obstoječega znanja z razumevanjem izdelka ali storitve, ki ga ali jo podjetje prodaja.
Ko sem včeraj v trgovini zagledal majonezo, ki ne vsebuje jajc, sem se spomnil na marketinško tehniko povezovanja. Majoneza, ki ni narejena iz jajc, seveda ni majoneza. Vsaj zame ne. Vendar kako pojasniti kupcem, za kakšno vrsto hrane gre, ne da uporabimo ime majoneza?
Saj gre za nekaj, kar izgleda podobno in se je na podoben način. In potem to pač poimenujete brezjajčna majoneza.
Še nekaj Joevih uspešnih prodaj s pomočjo tehnike povezovanja:
- daljinski upravljalec za vžig avtomobila je poimenoval »Mafijski avtomobilski izum«. Kupci so si predstavljali, kako takšen daljinec lahko reši življenje mafijskemu šefu, ki so mu pod avto podtaknili bombo, ki se sproži ob vžigu avtomobila
- v oglasu za detektor dima je uporabil besedo »nos«. Govoril je o nosu, ki mirno visi na sobnem stropu in vsakič, ko zavoha dim, seveda sproži alarm
- ko je prodajal dodatke za gorivo, je govoril o »vitaminih za vaš avto«.
Vam pride na misel kakšen slovenski primer uporabe tehnike povezovanja v oglaševanju?