Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Odločilnih 0.7% besed
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 28.06.2010
... sedim v pisarni in opazujem brata Blaža, kako nemo strmi v zaslon svojega računalnika in zmajuje z glavo. Čez nekaj časa reče: »Ne morem verjeti! Kaj takega si pa nisem mislil …«
Še naprej gleda v zaslon, nakar se tja obrnem tudi jaz.
Le čemu se tako čudi? Na zaslonu je izpisan le dolg seznam podjetij …»Kaj je, Blaž?« ga vprašam.
»Tu so rezultati najinega testa. Saj veš, s štirimi različnimi naslovi sva vabila na delavnico Nemogoče. Zdaj vem, kateri od njih je prinesel več prijav; vem, kateri naslov je zmagal.«
»Že, že, toda zakaj si tako začuden? Saj to vendar ni najin prvi test,« sem radoveden.
Blaž odgovori: »Nisem pričakoval prav velikih razlik v odzivu na posamezno testno verzijo. Pa sem se zmotil, razlike so namreč ogromne. To vendar ni pravično!!!«
Kako to, da je moj brat pomislil prav na »pravičnost«?
Odgovor je preprost. Ker je po duši matematik, je seštel besede (pravzaprav je to namesto njega storil Word), zapisane v vabilu na delavnico. Ugotovil je, da je besedilo sestavljeno iz nekaj več kot 2.900 besed. V vsaki od štirih testnih verzij sva spremenila samo prvi stavek, kar pomeni, da sva spremenila le 21 od 2.900 besed.
Drugače povedano: vabilo je bilo zelo obsežno, kljub temu pa je bil rezultat testa odvisen le od 0,7 % besed v njem. In to se mojemu bratu preprosto ni zdelo pravično. Kako lahko na rezultat vpliva samo 21 od 2.900 napisanih besed?
Tako pač je, dragi prijatelji.
Prvi vtis je vedno najpomembnejši, zato je v besedilu VSE odvisno od prvega stavka. Če je ta dober, boste naredili tudi dober prvi vtis. In če boste naredili dober prvi vtis, nadaljevanje ne bo več težko.
Z ustvarjanjem slabega prvega vtisa pa boste pokvarili vse. Vedite, da bodo ljudje v takem primeru nemudoma odložili branje ali vas prenehali poslušati.
Kot sem že povedal, sva z bratom testirala štiri različne uvodne stavke:a. »Vsak lahko poveča prodajo in zaslužek! V manj kot sedmih urah! S pomočjo jasnih in konkretnih navodil in primerov!«
b. »256 primerov, 23 projektov, 200 strani gradiva, 40 bistrih glav! Vse to za povečanje prodaje in dobička vašega podjetja?«
c. »Kolikokrat pomislite: »Kako lepo bi bilo, če bi vedel, kako prodati več, zaslužiti več? Saj vendar ponujamo odlične izdelke in storitve …«
d. »Si upate prodati več, zaslužiti več?«
Dobila pa sva tudi štiri različne rezultate. Ena od verzij naslova je prinesla 46 prijav, druga 15, tretja 14, četrta pa le 9.
Če ne bi testirala, ne bi nikoli vedela.
Če ne bi testirala, bi morda nesrečno izbrala in uporabila najslabšo verzijo in projekt bi propadel.
Če ne bi testirala …Pravi marketinški strokovnjaki priznavajo, da nikoli ne vedo vnaprej, kaj bo delovalo. Zato pa TESTIRAJO. VEDNO!
Si upate ugibati, katera verzija je bila v našem primeru zmagovalna?V resničnem življenju tvegate preveč denarja, zato raje ne ugibajte.
Mi smo testirali zato, ker nismo vedeli. In rezultat je pokazal, da je največ prijav prinesla verzija pod točko c, najmanj pa tista pod točko b.
Uganete, katero verzijo bomo uporabili pri naslednjem pošiljanju vabil? Tisto pod točko c seveda, saj se je izkazala za najboljšo!
Vendar nas to ne bo zadovoljilo. Že jutri bomo testirali nove naslove. Nikoli se namreč ne ve, kje se skriva učinkovitejši in dobičkonosnejši prvi stavek.
Naredite si uslugo. Testirajte.