Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Skriti nakupi
-
MarketingKomentarji: 0 11.01.2010
Trgovci bodo večinoma rekli, da znajo prodajati in da jim je vse jasno. Ker pa ste vi, ki to berete, tako kot jaz vsak dan v koži kupca, lahko mirne vesti rečeva, da večinoma trgovci sploh ne zanjo ali nočejo prodajati.
Kakovost storitev in prodajalske veščine bi bile lahko na višji ravni. Sam direktorjem že dolgo svetujem, naj redno kupujejo v svojem podjetju. Tako se bodo izognili mnogim napakam in zgodaj bodo odkrili, kaj gre, kaj ne gre v prodajo in tudi zakaj je tako, kot je.
Ker pa šefa večinoma prodajalci poznajo, mora od časa do časa najeti profesionalne skrite nakupovalce. To so izšolani kupci, ki si natančno zapišejo, kako so bili postreženi. Vse z namenom, da podjetje potem na podlagi rezultatov izboljša kakovost storitev in tudi, da proda več. Skrivnostni nakupi so torej orodje za povečanje prodaje, ne pa orodje za zastraševanje trgovcev. Čeprav so prodajalci, ko izvedo, da so se pri njih začeli skriti nakupi, prestrašeni.
Sam sem že večkrat uvedel skrite nakupe v podjetjih, kjer sem delal ali svetoval. In vedno smo s pomočjo tega orodja na koncu prodali več. Nikoli mi ni bilo treba zaradi (ponavljajočih) slabih rezultatov koga odpustiti. Skriti nakupovalci ne ocenjujejo samo osebja, temveč ocenjujejo celotno nakupno izkušnjo (osvetlitev, temperatura, glasba, se je bilo mogoče kam usesti, izbira, dostop …).