Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Antirecesijski toaletni papir
-
MarketingKomentarji: 12 07.10.2009
V Mercatorju je moja žena odkrila lepo zapakiran toaletni papir, živo oranžne barve. Za tri rolice izvrstnega toaletnega papirja boste plačali samo 7 evrov.
Genialno!
Meni pa se še vedno skoraj vsak teden oglasi kdo, ki trdi, da je pri prodaji najpomembnejša cena. Tisti, ki mislijo, da je cena zelo pomembna, se enostavno motijo. Ni res. Cena v glavnem ni pomembna!
Ta toaletni papir je lep dokaz za marketinško pravilo, ki deluje na Zemlji tako zanesljivo, kot na nas vse deluje gravitacija.
Ne glede na to, kaj prodajate, zavedati se morate, da vedno obstajajo stranke, ki so pripravljene plačati več!
In vedno se najde kdo, ki to pravilo pozna in zaračuna več.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Še v tako globoki recesiji se najde segment ljudi, ki so za kaj odštekanega, posebnega, pripravljeni plačati trikrat višjo ceno od "normalne". Tudi desetkratno.
In nedvomno je velik izziv takim ponuditi nekaj, kar (tudi) kupijo.
Ukvarjati se in razmišljati o produktih za ljudi (v Sloveniji), ki imajo med 400 in 700 evrov dohodkov, je neplodno, nesmiselno.
To (že nekaj časa) počno Kitajci. In to uspešno. Mi moramo ponuditi kaj drugega. Kaj takega, o čemer Kitajci dvomijo, in se tega niti ne lotijo, ker serije niso 10 miljonov kosov, ampak nekaj tisoč, ali nekaj sto...
za posebne stranke...
Kako so nekateri naivni! Samo, da vam Lisac ponudi prst; mu verjamete za celo roko!
Ne rečem, da ni marketinški "maher", ampak vsako človek ima svoje meje; upam da jih imate tudi Vi, ki vsemu verjamete, kot slepa kura.
Ste pa seveda takšni, ki uporabljate enoslojni toaletni papir :), ki vozite Kio, kupujete v diskontih in jeste najceneši kruh. Šala ... Matic, tudi vaše mnenje cenim, samo se z njim ne strinjam ... LP
Kitajci so nedvomno pobrali pri izdelkih določene segmente, in tam je zgodba, se mi zdi, za nas Evropejce, končana.
Ampak, zakaj Kitajci niso posuli njihovih (najbrž precej bednih) hladilnikov s kristali Swarovsky, kot jih je Gorenje, ki jih je nato prodajalo ruskim (in drugim) petičnežem za 10.000 evrov? Govorim sicer napamet, ampak hladilniki, posuti s priznanimi kristali ne bodo NIKOLI po 99 dolarjev, kolikor stanejo na Kitajskem verjetno hladilniki, niti po 700 dolarjev, kolikor stanejo solidni (in neposuti) hladilniki v Evropi.
Če vi osebno menite, da se splača proizvajati samo izdelke/produkte, kjer je končna cena 6,5 evra, je to vaša osebna odočitev. Najbrž pa toliko trg le poznate toliko, da veste, da v tako poceni izdelku ni praviloma NOBENE dodatne vrednosti, pameti, ali česa tretjega...
Le zakaj slovenski vinar pridela (le) 5-10.000 steklenic izvrstnega vina, ki jih prodaja po 15, ali 30 evrov buteljko?
Da se butična proizvodnaj ne splača? Lepo vas prosim.