Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Rdeči bik ali počasna krava?
-
MarketingKomentarji: 4 14.08.2009
Naredite obratno!
Vsak podjetnik bi si moral postaviti naslednje vprašanje: »Kako bi se dalo zaslužiti kakšen dodaten evro s tem, da naredim vse obratno, kot to dela moja konkurenca?«
Primer iz panoge pijač. Na trgu je poplava energijskih pijač. Rdečega bika seveda (še dolgo) ne bo nihče prehitel. Ker so bili prvi, ker so naredili nekaj drugače kot ostali. Kaj pa sedaj?
Počasna krava bi znala biti pravi odgovor v stilu »naredimo vse obratno«. V pločevinki vam postrežejo s pomirjevalno akupukturno seanso.
Še več zanimivosti inovativnih idej na »your daily fix of entrepreneurial ideas«.
Bi bilo pa treba obrniti tudi kakšen slogan. Zakaj? Ker so že neverjetno zlajnani.
Mercator-najboljši sosed.
v
Mercator-najhujši lopov (za vašo denarnico)...
Moje sanje-novo stanovanje.
v
Novo stanovanje? Nemogoče stanje!
Najboljši ta hip.
v
Ampak res samo ta hip. Kaj pa potem?
Hočem samo reči, da se da skoraj vsakemu sloganu zavdati...
In osmešiti firmo, ki nam ga pošilja.
Facebook so že pred meseci preimenovali v Fejstf.k.
Nisem prepričan, da novo ime širi dobre enrgije v zvezi s FB-jem...
Razen če pristanemo na tisto, da je še tako slaba reklama bolje kot nič...
Zanimivo bo videti rezultate.
Aja še to. Baje pripravljajo tudi Celulit Killer...
Zanimivo...