Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Retorika - The Exceptional Presenter
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 30.11.-1
The Exceptional Presenter; Timothy J. Koegel
Če želiš postati in ostati dober v čemer koli, se moraš nenehno izpopolnjevati. Izpopolnjevanje pa pomeni branje knjig in seveda vajo. Brez enega in drugega ni uspeha.
[koegel]
Vsak dober retorik ima polno polico knjig o javnem nastopanju. Brez učenja in branja enostavno ne moreš postati dober govorec. Knjiga, ki sem jo pred kratkim prebral na mah, je knjiga Timothya J. Koegla, The Exceptional Presenter.
Odlična knjiga. Pa ne zato, ker bi v njej našel nekaj revolucionarno novega. V resnici v nobeni knjigi o javnem nastopanju ne boste odkrili nekaj povsem novega. Ampak gre za to, da vsak dober retorik v knjigi, ki jo je napisal kolega retorik, najde nekaj zase.
Nekaj mojih zapiskov iz knjige:
Dober retorik je: organiziran, izžareva entuziazem, pripravi občinstvo do sodelovanja, je naraven.
Dober retorik veliko vadi.
Z odlično prezentacijo seveda ne boste vedno premagali konkurence, vendar je škoda izgubiti posel zaradi slabe prezentacije!
Vsak lahko postane dober retorik. Vsi se ukvarjamo z javnim nastopanjem, vsakič ko odprete usta v javnosti (javnost sta vsaj dva človeka), ste govornik, ste retorik.
Vsak nastop se nam splača posneti. Ker kamera ne laže. Če bomo spraševali podrejene o tem, kakšen se jim zdi naš nastop, bomo v glavnem slišali neiskrene odgovore.
Vsak od nas retorikov, si mora poiskati iskrene kritike, ki se nam ne bojijo povedati, kje smo ga polomili.
Povprečen odrasel človek ne more poslušati zbrano in 100% skoncentrirano več kot 15 do 30 sekund. Zato je zelo pomembno, kaj in kako povemo.
Vsak retorik bi si moral pred nastopom postaviti naslednja vprašanja (in seveda nanje odgovoriti):Če naj si občinstvo iz vse prezentacije zapomni samo eno stvar, na si zapomni tole: ___________
Z današnjo prezentacijo želim doseči: ___________________________
Trenutno je stanje takšno: __________________________________
Končni rezultat, korist današnje prezentacije: ____________________
Naš naslednji korak po prezentaciji bo: _______________________Še nekaj kratkih:
- če nisi dobro organiziran, potem daješ videz, da nisi pripravljen.
- pridite na prezentacijo vsaj 60 minut prezgodaj.
- pomembno je, kako stojite ali sedite med prezentacijo, napačna drža lahko uniči vašo prezentacijo.
- uporaba rok je zelo pomembna.
- v knjigi je tudi zelo veliko odličnih nasvetov o tem, kako in kdaj odgovarjati na vprašanja iz občinstva.