Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Mobilni marketing
-
SeminarjiKomentarji: 0 17.06.2009
Mobilni marketing – 2. konferenca mobilnega marketinga
100% sem prepričan, da imate vedno pri sebi ali na sebi naslednji dve stvari: mobilni telefon in spodnje perilo. Vsak Slovenec ima mobilni telefon. Mnogi imajo dva …
Mobilni telefon je medij, ki ga nihče, ki se ukvarja z marketingom, ne sme ignorirati. Ker je izjemno učinkovit medij. Seveda pa ga moramo znati uporabljati. Prav zato, ker gre za zelo oseben medij, moramo biti še posebej previdni.
Vsi, ki smo bili na 2. konferenci mobilnega marketinga, smo dobili veliko zelo uporabnih idej in nasvetov za dobičkonosno uporabo mobilnega marketinga. Predavatelji so nam pokazali več kot 100 slovenskih in nekaj tujih primerov uporabe mobilnega marketinga. Vse seveda izpeljano tako, da je etično, moralno, da povečuje prodajo, dobiček in, kar je najpomembneje, tudi zvestobo strank.
Poglejte nekaj fotografij s konference:
Gregor Mehak nas je očaral s svojim pripovedovanjem, opisovanjem primerov uspešno izpeljanih akcij mobilnega marketinga. Od tega, kako je v Švici v 3 urah s pomočjo poslanih SMS sporočil prodal več kot 5000 CD-jev, do opisovanja »umazanih podrobnosti« zabavnih SMS aplikacij, do prodaje avtomobilov s pomočjo SMS kampanj s Sloveniji in »Toča« akcije, ki trenutno poteka v Sloveniji. Vse podprto z natančnimi podatki, številkami, zaslužki.
Boštjan Cokan lahko poskrbi, da boste pošiljali in prejemali SMS sporočila iz vmesnika, ki je podoben outlooku. Enostavno stisnete gumb in na tisoče SMS sporočil bo v nekaj minutah pri vaših strankah.
Andrej Vodušek nam je pokazal, kako lahko radijska postaja v nekaj tednih samo s pomočjo SMS sporočil zasluži 90.000 evrov. In potem zadevo ponovi še štirikrat …
Tudi banke uporabljajo mobilni marketing. Primer Volksbank, ki praktično ne uporablja nobenega drugega načina kot samo mobilni marketing v povezavi z nekaj oglaševanja v različnih medijih, je pokazal Leon Šikovec.
Swiscom je največji mobilni operater v Švici. Švicarske izkušnje in podatke nam je predstavil Tomy Eng.
Na prvi konferenci mobilnega marketinga, ki je bila lani, se je s svojimi storitvami predstavil Simobil. Tokrat pa nam je zadnje trende in možnosti, ki nam jih ta medij ponuja, zelo nazorno pokazal Simon Slonjšak iz podjetja Mobitel.
Če tudi vi razmišljate o tem, kako bi se lotili mobilnega marketinga, če razmišljate, kako bi se pretihotapili v mobilni aparat svojih (potencialnih) strank, vam svetujem, da pošljete SMS z besedo SEDEM, na številko 3131. Boštjan Cokan vas bo poklical in vam brezplačno svetoval, kako, zakaj in za koliko denarja