Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Globalno segrevanje ali klimatske spremembe?
-
MarketingKomentarji: 6 16.06.2009
V zadnji Mladini sem videl oglas, ki nas prepričuje, da moramo ljudje nekaj narediti v zvezi s klimatskimi spremembami. Morda … Jaz sicer mislim, da moramo z okoljem lepo ravnati, nisem pa čisto prepričan, da takšni in drugačni znanstveniki res vedo, kaj se dogaja s podnebjem na Zemlji.
Jaz sem še iz tiste generacije, ki so jo v osemdesetih letih prejšnjega stoletja učili, da bo nafte v 20 letih zmanjkalo … Ne samo, da je ni zmanjkalo, čedalje več jo odkrivajo …
Ampak tu ne bomo govorili o podnebju, ker o tem nimam pojma. Imam sicer svoje mnenje, ampak mnenje ima pač vsak.
Govorili bomo o pametnem repozicioniranju blagovne znamke »globalno segrevanje«. Al Gore, ki se je menda nekoč pohvalil, da je izumil internet, je izumil še eno, res prebrisano. Globalno segrevanje je prekrstil v globalne klimatske spremembe.
Pametno, zelo pametno.
Zakaj? Ker je govoriti o globalnih klimatskih spremembah lažje, kot pa recimo nekoga, ki zmrzuje, prepričevati, da se zemlja segreva. Tudi če bi se zemlja res segrevala, še ne pomeni, da ne bomo imeli kakšne zelo mrzle zime. Globalno segrevanje je precej težje braniti pred skeptiki kot globalne klimatske spremembe. Če sedaj pride do zelo hladne zime, lahko Gore še vedno reče: »Saj sem vam rekel, gre za klimatske spremembe … Sedaj nikoli ne moremo povedati, kakšno vreme bomo imeli … Dejstvo je, da je lahko enkrat prevroče, drugič prehladno, tretjič pa nas spet preseneti povprečno vreme …«
Pametno in spretno, mar ne? Besede prodajajo, saj veste. Tisti, ki je začel namesto o globalnem segrevanju govoriti o klimatskih spremembah, tega ni storil po naključju. Marketinški strokovnjak!
Sedaj čakam samo še, da McDonald's iz svoje blagovne znamke, ki slovi po hitri prehrani (junk food), spremeni v restavracije, ki slovijo po zdravi prehrani.
Tudi to je mogoče, dragi moji, in tudi to se lahko zgodi. In se tudi bo zgodilo – takoj, ko bodo tisti, ki verjamejo v zdravo prehrano, v večini.
In če ozavestimo še tisto: nič več ne bo tako, kot je bilo, je vse jasno.
Prodajajo besede. In seveda, kot vemo, zgodbe.
In zanimivo: neka čisto navadna zgodba zna ljudi bolj pritegniti, kot tisti cunami kjer je bilo 120.000 (?) mrtvih.
Včasih zna biti tragedija posameznika mnogo bolj zanimiva, kot 100.000 tragedij.
Množičnost, masovnost na vseh frontah zgublja popularnost. To ni več to.
Z množico se mnogi ne morejo poistovetiti, s posameznikom dosti lažje.
Najbrž je to tudi zaradi tega, ker se čedalje več ljudi zaveda, da so množica. In želijo izstopiti iz te sivine, povprečnosti, brezimnosti...
Drugače pa ni treba biti znanstvenik, da vidiš razliko na satelitskih slikah polov izpred dvajset let in sedaj, tudi ni treba bit znanstvenik da razumeš izumiranje koralnih grebenov itn.
Razum potrebuješ in poznavanje osnovne aritmetike, da dojameš, da je trenutna rast in neodgovorno gospodarjenje z naravo nevzdržno.
Problem je torej širši kot samo segrevanje in ignorantsko je trditi da gre tu samo za "lažje prepričevanje" ...
Meni so npr. najprej prišle na misel tiste promocije o "toča alarmu" ter obvestilo in prikaz na TV o nekih zaščitnih mrežah, ki jih lahko namestimo na naše jeklene konjičke.
Se pravi, poleg pravih besed bodo prav tako zanimivo vlogo igrale vztrajne promocije za idelke, ki so tako ali drugače povezani z globalnimi klimatskimi spremembami..
Prava "fešta" pa bo, ko bodo na plan udarila še mnenja zadovoljnih strank. Mislim, da se zavarovalnicam in trgovcem z najrazličnejšo avtoopremo ni bati "dorega biznisa"...
lp
Še danes eni pišejo Sherlocku Holmesu in ga prosijo ta rešitev zapletenega umora v njihovi soseski.