Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Za večjo rodnost
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 32 25.11.2006
Vaš marketinški guru ima učinkovito, takojšnjo in dobičkonosno rešitev problema premajhne slovenske rodnosti.
Za večjo rodnost
Vaš marketinški guru ima učinkovito, takojšnjo in dobičkonosno rešitev problema premajhne slovenske rodnosti.
Rešitev je zelo enostavna. Država naj za vsakega novorojenca staršema izplača 100.000 €. Prepričan sem, da bi s tem ukrepom podvojili število dojenčkov, ki se vsako leto rodijo v Sloveniji. Bi se vi odločili za (še enega) otroka, če bi vam to prineslo €100.000? Poznate koga, ki bi se pod takšnimi pogoji odločil za dva ali tri dodatne otroke?
Jasno je, da bi moj ukrep povečal rodnost.
Vse skupaj pa bi se državi tudi izplačalo!
Ker nov davkoplačevalec državi prinese veliko več kot 100.000 €. Ne le da bi povečali rodnost, s takšnim ukrepom bi vsi skupaj zaslužili. Vrednost stranke – davkoplačevalca – za državo je nekajkrat večja, kot bi bila investicija države v novo »stranko«.
Ker ni nujno, da ves denar staršema plačamo takoj ob rojstvu (sicer bi ravno to najbolj povečalo rodnost ...), temveč na primer v 18 letnih obrokih – do otrokovega 18. rojstnega dne.
Včasih so rešitve tako enostavne ...
Od kod mi ta ideja? Na takšen način razmišljajo vsi pametni podjetniki. Vedno si moramo izračunati, koliko je stranka vredna in potem ustrezno temu ukrepati. Mobilni operater vam ne podari telefona za 300 €, ker vas ima rad, ampak zato, ker ve, da bo na vas v 24 mesecih (vezava, podpis pogodbe ...) zaslužil 1.500 €.
Koliko je vredna vaša stranka? Koliko ste pripravljeni vložiti v to, da bo stranka kupovala pri vas in ne kje drugje?
Pa prosim brez moralnih komentarjev. Država je podjetje, država je biznis. Če potrebujemo več državljanov, moramo v to nekaj investirati. Zakaj bi denar dajali raznim inštitucijam, dajmo ga raje neposredno tistim, ki lahko naredijo več otrok.
Staršem torej. Moj ukrep bi imel še več pozitivnih učinkov. Recimo manj prepirov med starši, več sreče v družinah. Sicer vsi vemo, da denar ne osrečuje, pomirja pa ... Mir v družinah pa je veliko vreden, mar ne?
Težava je , da živimo v dinamični družbi, kjer poslovne priložnosti hitro nastajajo in izginjajo. Posledica je tudi dinamična delovna sila. Dinamična delovna sila pa ne pozna varnosti. Temelj vsake družine je varnost. Uskladiti poslovno dinamičnost in družinsko varnost uspe le najbolj sposobnim. Ostali morajo žrtvovati eno na račun drugega.
In če gremo še malo naprej - od kod pa naj država sploh dobi ta denar? Od državljanov in podjetij preko davkov, kajpak. Če pa bi se standard tako dvignil, da bi vsak nov Slovenec za življenjsko popotnico lahko dobil 100.000€, pa verjemite, da posebni ukrepi za višanje rodnosti sploh ne bi bili potrebni, ker bi se že tako ali tako zelo dobro živelo.
Se pa vsekakor strinjam, da bi se sigurno več ljudi odločilo za otroka, če bi bili denarno podprti.