Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Norci znižujejo marketinške budžete …
-
MarketingKomentarji: 4 14.05.2009
Tale zapis bo zelo kratek. Ampak tole enostavno moram zapisati.
V mnogih podjetjih znižujejo marketinške proračune.
Ker so v medijih slišali, da je prišla kriza, so se odločili, da bodo po novem manj, ali celo nič, investirali v marketinške aktivnosti. Neumnost!Zakaj je zmanjševanje marketinških proračunov huda neumnost?
Ker je to, kot bi žagal vejo, na kateri sediš. Pa saj vlaganje v marketinške aktivnosti vendar prinaša denar, veliko denarja … Zakaj bi sedaj vlaganje v nekaj, od česar podjetje v bistvu živi, ukinili?
Veste, kdo v resnici v tem trenutku ukinja marketinške budžete?
Tisti, ki so že pred krizo vlagali denar v marketinške aktivnosti, ki niso prinašale rezultatov. Pred krizo so metali denar skozi okno, sedaj pa ga nimajo več in ga ne mečejo več.
Jaz osebno sem letos v marketinške aktivnosti vložil več kot lani.
Če recimo za direktno pošto plačam 5.000 evrov in kot rezultat te pošte prodam za 20.000 evrov izdelkov in storitev (nabavna cena 5.000 evrov), kaj naj naredim sedaj? Naj preneham z aktivnostjo, ki mi vsakič, ko jo izvedem, prinese 10.000 čistega?
Vse jasno, mar ne? Budžete ukinjajo tisti, ki so že pred krizo metali denar skozi okno, ukinjajo jih tisti, ki niso nikoli merili, kakšni so rezultati njihovih marketinških aktivnosti.
Na srečo je v Sloveniji tudi veliko takih, ki razumejo, da je potrebno ravno v kriznih časih vlagati v marketing in izkoristiti rezerve, ki jih ima vsako podjetje. Predvsem rezerve v smislu dodatne prodaje.
Sem ti že omenil, da je baza kupcev največja rezerva za krizne čase? Če jo znaš uporabiti, seveda...
V resnici pa bi to mogl bit kot davki, nujna obveznost, seveda moreš tako kot pri davkih tudi tukaj narest tako da je vse prav ;)
Toda: g. Aleš ve, da bodo tisti, ki sedaj čakajo na konec krize in počno razne neutemeljene dejavnosti, ob koncu še dosti na slabšem. Ne bom posebej navajal, da se z njim v celoti strinjam!
Oglasni prostor v skoraj vseh medijih je danes bistveno cenejši kot pred enim letom. Založniki že sami od sebe spuščajo cene, če se znaš malo pogajati pa dobiš za svoj denar še več.