Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Diskriminacija je nujna!
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 6 12.05.2009
Diskriminacija je nujna, lahko tudi reši kakšno življenje!
V zadnjem času se spet veliko govori o voznikih, ki povzročijo eno nesrečo s smrtnim izidom pa potem še eno … kot kaže, pa takšnim ne znamo stopiti na prste.
Ena od rešitev je v poslu znana že zelo dolgo. Podjetniki vemo, da niso vse stranke enake, in podjetja, ki stranke diskriminirajo, zaslužijo več. Kaj bi morale narediti zavarovalnice in država?
Uporabiti bi morale RFM model. Ta model je vsem, ki se resno ukvarjajo z direktnim marketingom, znan in ga tudi uporabljajo. Model preprosto pomeni, da so stranke, ki so kupile pred nedavnim (R – recency), stranke, ki kupujejo pogosto (F – frequency), in stranke, ki za nakup porabijo veliko denarja (M – money), vredne več! Stranke, ki so kupile pri nas pred nedavnim, stranke, ki pri nas veliko trošijo, stranke, ki se pogosto vračajo k nam, so naše najboljše stranke in z njimi moramo ravnati drugače kot z običajnimi strankami.
Primer diskriminacije strank iz Avstrije. Posebni parkirni prostori za ženske voznice. :)
Uporaba RFM modela na primeru nevarnih voznikov? Zelo preprosto … Tiste, ki so pred kratkim povzročili prometno nesrečo, tiste, ki pogosto povzročajo prometne nesreče in tiste, ki so povzročili nesrečo s težkimi posledicami, bi morali obravnavati drugače kot voznike, ki nismo nikoli povzročili nesreče.
Kaj pomeni drugačna obravnava? Zavarovalnice bi morale slabim voznikom zaračunati res visoke premije (saj imajo z njimi itak najvišje stroške), država pa bi morala voznike, ki so po RFM kriterijih nevarni, kaznovati z daljšo prepovedjo vožnje, ali še bolje s plačanim apartmajem v kakšnem od slovenskih zaporov.
Neumne zavarovalnice, neumne države in leni (ali neizobraženi) podjetniki RFM modela ne uporabljajo. Zavarovalnice imajo višje stroške, država ima nezadovoljne državljane, ki jih terorizirajo nevarni vozniki, podjetniki, ki RFM modela ne poznajo in ne uporabljajo, pa imajo običajno lačne otroke in sodelujejo v svetovni ekonomski krizi.
pa bi rada videla, da bi takole inteligentno diskriminacijo, še kakšno naše podjetje vpeljalo...