Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ključna lastnost dobrih oglasov
-
MarketingKomentarji: 0 01.05.2009
Če govorite o isti temi, o kateri govorijo v tem trenutku vaše stranke, boste prodali več. Če gledate TV, potem ste slišali za medijski projekt, ki se imenuje prašičja gripa. Cilj medijev je vzbuditi pozornost, prestrašiti. Njihovo početje po mojem mnenju ni ravno etično, ampak mnogi prodajalci pač pretiravajo ...
Ok, ampak pustimo to. Poglejte primer podjetja, ki prodja milo. Prepričan sem, da bo temu podjetju, ki je hitro reagiralo na medijski projekt "svinjska gripa", ta oglas prinesel dramatično povečanje prodaje. Za njih po tem oglasu recesije ne bo več.
Ker so se v pravem trenutku vključili v pogovor, ki med njihovimi potencialnimi strankami že poteka. Reagirali so hitro, pripravili so oglas, ki je v tem trenutku še kako relevanten za vse (in teh je veliko), ki so nasedli projektu svinjska gripa. No ampak umivanje rok je vedno dobra ideja, tako da temu oglaševalcu res ne moremo zameriti, ker je medijski projekt izkoristil za povečanje prodaje.
Pri pripravi oglasa se moramo podjetniki vedno vprašati, o čem se danes pogovarjajo naše stranke. in potem se samo vključimo v pogovor, ki že itak poteka. O čem se pa vi, dragi moji pogovarjate danes? Sem se s tem zapisom uspel vsaj malo vključiti v pogovor, ki v vaših glavah, ali pri kavi z vašimi prijatelji, sodelavci že itak poteka?