Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Leta 2008 nov hotel Palace
-
MarketingKomentarji: 1 22.11.2006
"Minister za kulturo Vasko Simoniti in predsednik uprave Istrabenza Igor Bavčar sta v Portorožu simbolno položila temeljni kamen ob obnovi starega hotela Palace. Poudarila sta, da je obnova hotela, ki naj bi bila zaključena v začetku leta 2008, plod sodelovanja države, gospodarstva in lokalne skupnosti. Po besedah direktorja Istrabenz hotelov Portorož Igorja Okorna bo vrednost celotne investicije 37,5 milijona evrov. Otvoritev investitorji načrtujejo spomladi 2008."
tako se bere današnja novica na www.24ur.com. Marketinška lekcija?
Hotel gradijo že nekaj časa. Vsaj od februarja letos. Tisti, ki redno hodimo v Portorož, to vemo. Temeljni kamen, pa so simbolno položili danes. Zapomnite si, da se o novicah ne poroča. Pameti novice USTVARJAJO. Temeljni kamen položiš takrat, ko imaš ministra pri roki, temeljni kamen položiš takrat, ko ti poročanje medijev najbolj koristi.
Testno vprašanje, da vidim, če ste razumeli zapis:
Kdaj boste naredili veliko otvoritveno zabavo ob otvoritvi vaše nove picerije?
a) ja isti dan, ko prvič sprejmemo goste vendar, saj takrat je otvoritev, mar ne?
b) nekaj mesecev po otvoritvi, takrat ko že vse "štima" in takrat, ko vemo, da bomo dobili pomembe goste o katerih bodo (rumeni) mediji poročali
Pravilni odgovor je seveda b. V marketingu vi odločate o tem kdaj se kaj zgodi. Marketing je precej bolj pragmatična veda, kot pa recimo zgodovina. Čeprav tudi zgodovinarji niso od muh :)
Komentarji:
- 22.11.2006 @ 16:42 Robi
- Kot primorec pa menim da če bi se kako leto ( vsaj 10) prej odločili za sanacijo tega hotela jih verjetno nebi prišel 37 mio € in bi se jim investicija začela že vračati.