Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Chicago, prašičja gripa, pirati, recesija in zdrava pamet
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 01.05.2009
Včeraj sem bil na košarkarski tekmi, ki je trajala 4 ure. Chicago je premagal Boston po 3 podaljških! Res dobra tekma, ki je v končnici NBA še ni bilo. Dve moštvi nista bili še nikoli tako izenaćeni. Trenutno je rezultat 3 proti 3. V sedmi tekmi bomo v soboto dobili moštvo, ki se bo uvrstilo naprej.
Poglejte kratek video, ki sem ga posnel na tekmi. Zakaj sem v poročilo o tekmi dodal še prasičjo gripo, recesijo, pirate? Ker so to medijski projekti, s katerimi si televizijske postaje višajo gledanost. Strašijo ljudi ... V resnici zelo, zelo, zelo pretiravajo. Poln stadion navdušenih navijačev je na tekmi užival, vsi smo navijali, jedli in pili. Nobene sledi o prašičji gripi in nobene sledi o recesiji.
Prašičja gripa, pirati, recesija, nore krave, ptičja gripa ... no ja, mediji prodajajo zgodbe. Če pravih zgodb ni, potem si jih je potrebno izmisliti.
Jutri pa še marketinški nasvet in ameriški primer, kako lahko tudi s pomočjo prašičje gripe povečate prodajo. Za podjetnike krize ni, so samo spremembe in nove priložnosti.
LP v Chicago
p.s. Chicago