Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Izziv!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 19.03.2009
Izziv je strašen. Vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in s prodajo, smo pred istim izzivom: »Kako pripraviti ljudi do tega, da bodo pridrveli z denarjem ali s kreditno kartico k nam in z veseljem kupili, kar prodajamo?«
Pomaga, če ste prava oseba (podjetje), pomaga, če komunicirate s pravo ciljno skupino, pomaga, če imate odlično ponudbo, pomaga, če zadevo izpeljete ob pravem času.
Na fotografiji je posnetek z mojega včerajšnjega seminarja. Če želite, da tudi vas naučim, kako pripraviti vaše stranke do tega, da bodo z denarjem v roki pridrvele k vam in kupile vse, kar prodajate, pridite na katerega izmed mojih seminarjev.
Naslednji teden predavam o tem, kako prodajati informacije in o tem, kako v praksi doseči, da vas bodo stranke več in ob pravem času priporočale. Če pa vas zanima, kako prodajati skupinam, kako prodajati z odra, morate priti na moj seminar z naslovom »Kako prodajati skupinam?«
Ne poznam nikogar, ki je v Sloveniji predaval več podjetnikom, in ne poznam nikogar, ki vas lahko bolje nauči, kako prodajati z odra.
kar se mene tiče bi bil prispevek bolj verodostojen (in nič manj prodajen), če bi se končal z "Na fotografiji je posnetek z mojega včerajšnjega seminarja." ali celo kakšen stavek prej...