Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Supersize me!
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 4 10.10.2006
Danes sem za vas pripravil okusno marketinško skrivnost.
Skrivnost, s katero boste v tednu dni zaslužili dodaten milijon, deset milijonov, ali še več.
Odvisno od velikosti vašega posla ... Da, ko boste prebrali ta nasvet, boste lahko v nekaj dneh zaslužili nekaj milijonov. Če boste želeli in če boste v zvezi z marketinško skrivnostjo, o kateri govorim danes, tudi kaj naredili. Torej berite naprej, dragi moji!
Ste včeraj gledali film o McDonald'su?
Jaz sem ga. In ob gledanju sem napisal tole. Film je bil kar zabaven in poučen.
Vse prav, glavne skrivnosti uspeha ameriške "junk food" industrije, pa vendarle niso izdali.
Zakaj je v resnici več kot 60% Američanov predebelih?
Želite spoznati pravi razlog? Res pravi razlog po receptu "alla chef Lisac"?Prav, naj bo.
Saj vendar berete prve brezplačne marketinške nasvete v državi. "Since 1998" bi rekli Američani. Berete najboljše in najbolj brane marketinške nasvete v državi. In samo za vas z veseljem dodajam še en brezplačen nasvet.
Pomemben nasvet!
Sedaj pa vprašanje za milijon tolarjev, ali dolarjev, če tako hočete:
Recimo, da morate v enem dnevu prodati 100 hamburgerjev. Gre za življenje ali smrt. Hamburgerje preprosto MORATE prodati, sicer vam na primer lahko ugrabijo otroke ... Skratka, morate!
Na voljo imate dve možnosti.
100 hamburgerjev lahko poskušate prodati 50 predebelim Slovencem, ki radi jedo v McDonaldsu.
100 hamburgerjev lahko poskušate prodati 500 Slovencem, ki običajno hamburgerjev ne jedo.Mislite, da je lažje 100 hamburgerjev prodati 50 debeluhom, ali boste uspešnejši, če boste poskušali 100 hamburgerjev prodati 500 ljudem z normalno težo, ki niso ljubitelji hamburgerjev?
Jaz bi vedno izbral prvo možnost, čeprav je potencialnih kupcev 450 manj (desetkrat manj)!
Debelemu ljubitelju hamburgerjev boste z lahkoto prodali dva dodatna hamburgerja.
Veliko težje pa boste med 500 normalnimi ljudmi našli 100 takšnih, ki bi kupili vaš hamburger.
60% Američanov je predebelih, ker se celotna "junk food" industrija zaveda, da je lažje prodajati večje porcije že tako ali tako predebelim ljudem.
Današnji nasvet?
Najlažje je prodati tistim, ki so pri vas že kupili!
Usmerite svoje marketinške napore v debeluhe.
Kdo so debeluhi v vašem poslu, pa veste vi sami.Lep pozdrav,
vaš mag. Aleš Lisacp.s. Kako do dodatnega milijona, milijonov? Pišite svojim strankam, povejte jim, da imate zanje "supersize" ponudbo. In sporočite mi, koliko ste zaslužili. Privoščim vam. In ker ne prodajate "junk fooda", utegne biti vaš dodatno prislužen milijon koristen za vaše stranke.
lp.
Meni se nasvet supersize ponudbe dolgorocno ne zdi prav zelo originalen, spominja me na to, da bi odvisne stranke kupovale tudi po visji ceni, iz tega sledi genialen sklep, zvisajmo cene, saj zdaj so nase stranke. V bistvu je povecanje ponudbe zvisanje cene za proizvode, ki jih kupec ne potrebuje, in bi bila zanj logicna cena blizu nic.
Saj vem, da so prodajalci navduseni nad delovanjem tega nasveta, saj bi bili tudi nad zvisanjem cene. Ali so akcijske cene in potem visje redne cene kaj drugega kot to?
v
Problem sicer nastane ko se spomnimo da to že vemo pa vendar tega ne počnemo dovolj pogosto.
Vsi imamo svoje stranke in namesto da bi to delali vedno iščemo nove in stare že na pol gotove stranke pozabljamo.
Idealno bi bilo, vedno znova obdelati vse stare stranke in kot nalogo vedno znova pridobiti kako novo ter tako držati kontinuiteto količinske prodaje ter jo povečevati, seveda brez višanja cen.
Tako bi se število delovnih ur povečalo ker je dejstvo da delamo veliko premalo.
Enkrat dobro vedno dobro.