Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dokaz
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 20.10.2008
Danes sem predaval v hotelu Ribno na Bledu. Prilagam fotografijo preproge v dvigalu.
Uganete, kakšna bo preproga jutri? :)
V marketingu ni dovolj, da imate dober izdelek ali storitev. Tudi dokazati morate, da je vaša trditev resnična. Preproga v dvigalu naredi vtis. Dokaže, da v hotelu skrbijo za čistočo. Morda nič bolj kot v katerem drugem hotelu ... ampak jaz verjamem, da imajo bolj čisto kot drugje. Že preprogo v dvigalu menjajo vsak dan ...
Po mojem je ta ideja razveselila marsikaterega obiskovalca.
Mogoče se je nekdo od vodstva ali zaposlenih spomnil, mogoče, pa je kdo od njih bil na križarjenju in videl to v dvigalih na ladjah, kjer se uporablja ta dobra fora, katero si vsak zapomni in pove naprej, že vrsto let. No, saj ni važno kdo se je spomnil, efekt je pravi.
Lp