Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zvočne knjige
-
Dobre knjigeKomentarji: 2 15.11.2006
Na leto prevozim približno 30.000 kilometrov. Kadar se vozim sam, berem knjige. Večinoma strokovne, ampak tudi kaj takšnega, kot vidite na sliki rad preberem (poslušam).
Knjiga, ki mi je bila všeč. Napeta in zanimiva vsebina. Do Murske Sobote sem se večinoma vozil s hitrostjo samo 100 kilometrov na uro, potem sem pa še na parkirišču čakal, da se je knjiga zvrtela do konca ...). Skratka zvočne knjige tudi zmanjšujejo povprečno hitrost, kar je dobro za denarnico in okolje.
V knjigi je glavni junak - odvetnik nekaj časa svoje storitve v imeniku oglaševal z naslednjim stavkom:
"Reasonable doubt for reasonable money!"
Duhovito, mar ne? Jasno, da mu je odvetniška zbornica oglas prepovedala ...
P.s.: Oglas tvojega odvetnika je
genialen! ;)