Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zdrava pamet
-
MarketingKomentarji: 2 17.07.2008
»Common sense is not that common,« mi je večkrat rekel Drayton Bird. Tudi v trgovini H&M se očitno strinjajo. Zdrav človeški razum ni tako samoumeven. Vprašanje je le, ali takšen napis tiste, ki zdrave pameti nimajo, tudi odžene …
Poglejmo si še eno fotografijo iz iste trgovine. Ta fotografija nosi pomembno marketinško lekcijo. Stranke moramo izobraževati!
Mnoge stranke so sramežljive. Marsikdo se bo raje, kot da bi se pred trgovko osmešil z banalnim vprašanjem, obrnil in šel kam drugam. Če mislite, da vsi poznajo vse vrste modrcev, se motite. Takšen izobraževalni napis, lahko samo koristi.
Stranka, ki izdelke dobro pozna, ki pozna koristi izdelka, stranka, ki pozna podrobnosti o izdelavi, uporabi … bo na koncu kupila več.
Common sense …
Komentarji:
- 21.07.2008 @ 09:48 ervinator
- Drugi plakat je pametna ideja, prepričan sem, da tudi učinkuje. Oglas za zaposlitev pri H & M me pa totalno odbije. Že v prvem stavku se delajo pametne. To za tak oglas ni primerno. Še bolj me moti, da za neko brezvezno službo zahtevajo kreativnost in "še sto drugih odlik".
- 23.07.2008 @ 09:15 Gregor
- Ditto. Tudi meni ta H & M plakat za službo deluje precej zgrešeno. Tisti, ki imajo "še sto drugih oblik" pač ne bodo stali v trgovini za male denarce, kajne?