Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ninja zbiratelj
-
MarketingKomentarji: 1 26.06.2008
Žena je najinega sina, ko se je prebudil na dan svojega šestega rojstnega dne, vprašala, kaj si želi za darilo. Mali je skočil iz postelje (ne bom poudarjal, kako ga je sicer vsako jutro treba prositi, naj vendarle vstane) in s police vzel skrbno shranjen letak ene izmed otroških trgovin. Že pred časom si je označil, kaj si želi. Mamica je dobila natančna navodila, kaj mora kupiti.
Še eno ninja želvo, seveda. Tokrat Mikija z rolko. Otroci vplivajo na nakupne odločitve staršev. O tem ni dvoma. Oglaševalci zato to dejstvo tudi upoštevajo. In ciljajo otroke. Zbirateljstvo je močan psihološki sprožilec. Moj sin se drži pravila, da ena ninja več ni nikoli preveč. Vsak izmed nas nekaj zbira! Dobri prodajalci poznajo zbirateljske strasti svojih strank. In jih pridno izkoriščajo za povečevanje prodaje. Kdo je najboljši in najverjetnejši kupec ninja želve? Tisti, ki je pred časom kupil, ninja želvo. Kdo je najverjetnejši kupec hamburgerja? Vsekakor ne vegetarijanec, temveč nekdo, ki je hamburger pravkar pojedel.
Na kratko, marketing in vzgoja delujeta mnogokrat obratno sorazmerno. Kar povečuje prodajo, hromi otrokov razvoj.