Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj SPAM?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 28.05.2008
Še včeraj sem bil na seminarju Draytona Birda in razglasitvi nove državne prvakinje v direktnem marketingu. Danes pa že na seminarju v Istanbulu. Krasno mesto, odlična hrana, še boljše vreme ...
Sicer pa, če se pritožujete nad nadležno elektronsko pošto, pomislite na "SPAMERJE", ki vas nagovarjajo h nakupom na istanbulskih ulicah. Nezaželeno pošto enostavno izbrišete, zaščitite se z raznimi filtri.
Kaj pa naj človek naredi, da se znebi vztrajnih trgovcev v Istanbulu? Hm, na voljo so tri možnosti: Lahko ostaneš cel dan v hotelu, lahko se delaš da si gluh in slep, najboljša pa je tretja možnost ... da nekaj kupiš. :)
O prodaji se človek tukaj lahko veliko nauči. Odlične in zelo poceni lekcije, dobesedno na vsakem koraku. Vsak prodajalec ima malenkost drugačen pristop. Vsi pa so zelo, zelo prijazni.
Poulične marketinške lekcije v (praviloma vseh) orientalskih deželah pa so res na odlični poučni ravni. Če se lahko učinkovito otreseš "spamerjev" tam, dobiš občutek, da ti noben "spamer" pod soncem ne more seči več do živega ... :) Lp Urška
Kar se pa tiče uličnih lekcij o marketingu, sem opazil, da odkar berem ta dnevnik, vedno in povsod opazujem pristop prodajalca. Kjerkoli. Tega se prej nisem zavedal.
Dober stik se lahko naučimo vzpostaviti s skoraj komerkoli.