Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Direktni marketing – polfinale državnega prvenstva
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 4 01.05.2008
V torek bomo izvedeli, kateri štirje tekmovalci na drugem državnem prvenstvu v direktnem marketingu se bodo uvrstili v polfinale.
Poglejmo, kdo so vaši favoriti (trenutno stanje pred nekaj minutami):
Mirko Lajkovič (117 glasov) vs. Matej Merljak (32 glasov)
Barbara Kraševec (41 glasov) vs. Jani Kolman (79 glasov)
Jernej Merkač (80 glasov) vs. Gregor Šikman (43 glasov)
Marjan Povše (55 glasov) vs. Eva Roškarič (73 glasov)Vaši glasovi seveda ne štejejo prav nič. :)
Štejejo rezultati, ki jih bodo tekmovalci dosegli. Saj veste, državno prvenstvo v direktnem marketingu je edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer o zmagovalcu ne odloča nobena žirija, niti glasovi oboževalcev …
Odločajo rezultati na trgu. Zmaga tisti, ki proda več!
Iz Neckermanna nam bodo predvidoma v torek sporočili, koliko je kateremu od tekmovalcev uspelo prodati. Test je zares reprezentativen, Neckermann je izdelke tekmovalcev v tiskani obliki poslal na več kot 120.000 naslovov.
Glasujte še vi, poskušajte ugotoviti, kateri oglas je deloval bolje.
Ugibate lahko tudi, kateri od osmih tekmovalcev bo prodal največ. Pregledujte, tekmujte in se učite! Redko se zgodi, da lahko pogledate v zakulisje marketinških akcij. Večinoma vidimo oglase, ne vemo pa, ali in kako dobro so delovali.
Namen državnega prvenstva v direktnem marketingu je dvigniti raven znanja o marketingu.
Mislim, da bo tako, kot trenutno kažejo vaši glasovi. Razen pri zadnjem paru. Tam ima Marjan boljši tekst, Eva pa simpatičen, z roko napisan tekst "Kaj pa vam danes nudi Eva". Tu bo zelo tesno ...
Sicer pa tudi moje ugibanje nič ne šteje. Šteje samo testiranje. Upam, da bo državno prvenstvo v direktnem marketingu še več podjetnikov prepričalo v koristnost testiranja.