Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Večerovi najbolj brani članki tedna
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 10.04.2008
Večerovi najbolj brani članki tedna, trenutni vrstni red:
1. Po nesreči je izginil
2. Spet smrt na cestah
3. Video: Orhideje iz Prekmurja
4. Lepotice ljubijo hokejiste, Werner na Maldivih, bojkot festivalov
5. Deklica z dvema obrazoma
6. Čez polno črto v tovornjak
7. Ženska ugriznila napadalnega pitbula
8. Eva je v dobri formi
9. Vinjete (avtor mag. Aleš Lisac)
14. Cruise ima težave z marihuano
Potrebuje zgornji zapis kakšen komentar? Zakaj že ljudje berejo časopise? :) To, da sem na devetem mestu, 5 mest pred težavami Toma Cruisa z marihuano, je že velik uspeh. Sploh glede na to, da so pred mano praktično same nesreče.
Tudi tole je direktni marketing ... Spremljajte lestvice branosti člankov v časopisih in revijah. Veliko se lahko naučimo o ljudeh, njihovih navadah, željah.
Čestitke
Marketinški ali pa komunikološki vidik analize nista eno in isto!
Drugače pa sploh ni čudno, da ljudje najraje prebiramo vsebine z negativno vsebino (kar članek o vinjetah ravno ni, ali pač? - kakor za koga).
Vajeni smo že, da takoj zjutraj pri poročilih poslušamo črno kroniko, novice o različnih tragedijah ipd...
Potem se pa psihologi še čudijo, odkod smo tako negativno nastrojeni.
Kaj če bi npr. kot prvo jutranjo novico povedali koliko zadovoljnih strank je imelo določeno podjetje v preteklem mesecu, ko je uvedlo svojo NOVO storitev. Poslovna tajnost???
Ko veste, da je na vrsti črna kronika ali kakšni trači, enostavno ugasnite ali prešaltajte na drugi kanal. Tako bomo skupaj dosegli, da "črnih" novic enostavno ne bo več.
Tudi to ima nekaj skupnega z marketingom. Če boste na polico postavili nek izdelek in ne bo nihče posegel po njem, boste verjetno hitro prenehali s ponudbo le tega. Ali ne?
S "ponudbo" črnih novic je popolnoma enako.
Eden od možnih, ki bi jih lahko uporabil kak Antilisac, bi bil, da je članek na devetem mestu največjih katastrof prejšnjega tedna ;-)