Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ninini "Nasveti za šoping"
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 11 06.04.2008
Odlično, Nina Osenar! Oziroma odlično za tekstopisce oddaje Big Brother. Čutite, kako velika je razlika med »… se vidimo po oglasih …« in »... nasveti za šoping …«?
Razlika je ogromna. Nina Osenar je iz nečesa, kar je negativno – kdo pa še rad gleda oglase? – zadevo predstavila v obliki koristi za gledalko. Nasveti za šoping so po mojem mnenju res lepa inovacija. Radijski in TV voditelji vsak dan z bolj ali manj enakimi besedami najavljajo oglase.
Večina uporablja obrabljeno »se vidimo/slišimo po oglasih«. Nekateri radijski voditelji se norčujejo iz poslušalcev in oglaševalcev in oglase najavijo v stilu: »No, sedaj moramo pa še malo zaslužiti, za naše plače poskrbeti …« Ampak to je slabo, ker predstavljajo oglase kot nekaj slabega za poslušalce, ker predstavljajo oglase kot nujno zlo.
Evo, Nini Osenar pa je uspelo. Ne vem, zakaj malo dvomim, da se je tega spomnila sama, ampak stavek izgovarja tako doživeto (čeprav verjamem, da se ženskam ni težko vživeti v šoping …), da sploh ni važno, kdo je avtor ideje. Bravo, Nina Osenar. Marketinška strokovnjakinja, ki ve, nekaj zelo pomembnega. Besede prodajajo! Zato ni vseeno, katere besede uporabimo.
Za konec pa še en nasvet za šoping. Kliknite na www.lisac-lisac.si in končno kaj kupite. :)
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Takšna "zguljena" vabila, v stilu - se vidimo po - najbrž nimajo pretiranega učinka, toda kažejo pa na strah pred konkurenco, ki je navsezadnje lahko tudi samo en korak spredaj...
Meni osebno je Ninin smeh popolnoma cool, pa tudi smeh od Salome (če ga poznaš) je popolnoma odštekan. Tako odštekan, da ga prav rad slišim.
Ali ni dovolj, da se ljudje (po TV) že 50 let smejejo na enak način?
Le kateri zakon to predpisuje?
In mali mož je UTEMELJENO rekel: nič več ne bo tako, kot je bilo... Niti smeh ne.
Tole zadnje pa ni bilo vredno marketinškega guruja. Vsi dobri nasveti padejo v vodo s takim zaključkom.
Je pa humor, kot vidiva zahtevna zadeva. Ne deluje vedno, vsi te ne razumejo ... Ampak na blogu si lahko privoščim kakšno takšno. Hvala za komentar.
Kupil pa tokrat nisem, pa bom kdaj drugič. Tega zaključka pa se bom spominjal še dolgo.
Na balkanu so prekinili oddajo ker so udeleženci, ki so iz resničnostnega šova že izpadli, izgubili življenje v prometni nesreči.
mislim, da je bil to glavni razlog ..