Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zgodba o Lexusu
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 07.03.2008
Včeraj mi je direktor Lexus Slovenija poslal personaliziran dopis z naslovom »Vabljeni na preizkus popolnosti« in knjigo “Zgodba o Lexusu”.
V personaliziranem dopisu direktor Boštjan Trilar pravi:
“Vaš življenjski slog, svobodomiselnost in odnos do okolja so nas prepričali, da Vas povabimo v krog izbrancev, ki bodo lahko na poseben način preizkusili prestižni hibridni vozili Lexus – športno terensko vozilo RX 400h in limuzino GS 450h …”
“… ker ne gre za običajne testne vožnje, ampak za ekskluzivno testiranje, boste imeli za spoznavanje najnaprednejših tehnologij in uživanje v udobju najvišjega razreda na voljo do tri dni.”Odličen pristop. Poslali so pošto na prave naslove – naslove so prav gotovo skrbno izbrali.
Pošta je personalizirana, ekskluzivna. In to je prejemnikom všeč.
Knjiga, ki je dodana pošti dokazuje, da pri Lexusu niso poceni, radi investirajo v potencialno stranko.
Knjige tudi nihče ne bo vrgel v smeti, vse nas bo leta in leta spominjala na to akcijo. Vse ostale marketinške dokumente (prospekti, pisma, oglasi) prej ali slej vržemo stran. Knjig pa ljudje ne mečemo stran. In knjiga je povrh vsega še dobra. Tudi ponudba je odlična – testna vožnja za 3 dni, kar mamljivo, mar ne? Škoda je ne izkoristiti takšne priložnosti …
Ta poteza ima še en pozitiven stranski učinek. Vsi, ki smo ali bodo to vabilo prejeli, bodo o vsem skupaj poročali svojim prijateljem, sodelavcem, poslovnim partnerjem. Priporočilo pa je najmočnejše marketinško orožje, ki ga poznamo na našem planetu.
Po testni vožnji in po tem, ko bom prebral knjigo, pa napišem še kaj več.
Vsekakor se vam ni potrebno ustrašiti zelo dolgih pisem. Če je stranka zainteresirana bo prebrala tudi zeeeeelo dolge tekste. Recimo Aleš Lisac je čez vikend prebral 250 strani dolgo prodajno pismo, ki ga je prejel od Lexusa. :)
Delujeta v vseh panogah, nihče ni imun. :)
Problem je prepričati soseda, ki knjige ni dobil, da kupi avto od podjetja, ki zanj ne smarta, da je potreben pozornosti.
Zanimivo pri tej zgodbi je to, da sem sam bil v Lexus trgovini nedolgo po otvoritvi in testno vozil omenjeni avto do Domžal in nazaj. Zakaj? Lexus me zanima, Lexus poznam, mogoče ga bom celo kupil, podobno kot Lisac, ko moj sedanji avto dodobra izkoristim. Torej sem potencialni kupec. Oziroma "prospect".
Ampak... knjige nisem dobil. In sedaj me to peče. V globini človeške duše prebiva mali "primitivec", ki čaka na ravno take priložnosti, da zažene vik in krik. To je krivica!!! Jaz sem pomemben mar ne?
Tukaj me prime da bi povdaril besede s citiranjem B. Shaw-a in tako še bolj povdaril svojo svetovljanskost in s tem nepravičnost mojega neizbora ampak dovolj bodi.
Avto sicer ni slab, všeč mi je kamera ki snema v "rikverc" in poenostavi parkiranje, drugače pa bi za ta denar raje kupil bmwM3, ki mi ga pa ne dovoli kupiti žena ampak to je že tema drugega komentarja.
Tovariški pozdrav.
Glede žensk pa tole - itak vplivajo na 80% nakupnih odločitev (za ostalih 20% so odgovorni otroci), tako, da ne vem kako boste prišli do M trojke.
Hm ... moj prijatelj si je kupil 450 konjskega jaguarja nekaj mesecev po ločitvi :)
Dolgoročno sodelovanje z zvestim odjemalcem je želeni cilj mnogih tržnikov, ki ugotavljajo, da je smotrneje uspešno poslovati z obstoječimi kupci, kot se vedno znova potegovati za nove odjemalce v boju z mnogimi konkurenti. Novi odjemalci so seveda zaželeni, toda ne smemo pozabiti da so ¨stare stranke¨ večkrat donosnejše, vedo kaj hočejo, poznajo poslovne navade podjetja in način poslovanja, itd. (in ne smemo pozabiti imajo solde oziroma odvečni kapital za metat stran!)
Kaj vse naredijo prestižna podjetja za dosego svojega cilja - tako rekoč bi še mamo prodali.
G. Gantar ali pri nam na Obali Hrvatič vsekakor spadata v ta segment Lexusovih kupcev.