Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Oplovih 24 ur
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 25.01.2008
Samo ta petek imamo enkratno priložnost za izjemno ugoden nakup opla. Akcija »oplovih legendarnih 24 ur« poteka od 12.00 v petek do 12.00 v soboto. Prihranimo lahko vse do neverjetnih 7.000 evrov. K nakupu nas vabi Tadeja Ternar, miss Slovenije.
Zakaj je akcija legendarna?
Ker jo ponavljajo že vrsto let. Oglas za današnjo akcijo sem slišal po radiu. Za vas pa imam seveda tudi članek iz gurujevega arhiva izpred treh, štirih let. Takrat so pri Oplu v 24 urah prodali 600 vozil!
Marketinški nauk?
Če že ponujate popust, naj bo časovno omejen. Krajši rok imamo kupci za nakup, pod večjim pritiskom smo, večja je verjetnost, da se bomo zmigali in se odpravili do avtosalona.
Če bi takšna akcija potekala na primer dva meseca (enkrat so nekaj takšnega izvedli pri Peugeotu), bi bil učinek slabši. Ker dva meseca zvenita precej manj URGENTNO kot 24 ur.
Za še boljši učinek bi morali kupcem povedati, ZAKAJ ponujajo tako velik popust. Američani bi recimo rekli, da zaradi čiščenja skladišča, ali pa zaradi davčnih razlogov, ali pa … Ups, ravno gledam njihovo spletno stran in vidim, da so tudi oni našli razlog. Praznujejo, ker so v letu 2007 prodali 7051 vozil. Dobro, razlog tudi imamo.
In še en marketinški, precej enostaven nauk se skriva za to akcijo. Ponavljajte tiste akcije, ki delujejo. Opel je poskusil enkrat, prodal 600 avtomobilov in se pri tem ni ustavil. Akcijo bodo ponavljali, dokler se je kupci ne bodo naveličali. Mnogi slovenski podjetniki prekinejo s ponavljanjem uspešnih akcij, ker se jih pač naveličajo. Namesto da bi čakali, da se akcij naveličajo (beri akcija ne prinaša dobička) kupci.
Aleš, malce sem se razpisal, ampak verjamem, da iz tega lahko potegneva kar nekaj marketinških pravil, ki jih v poslu ne smemo pozabiti. Skoraj vedno, ko vidim kak Oplov oglas, se spomnim nanje...
LP
Nekdo, ki sebe rad imenuje za marketinškega guruja bi moral na zadeve gledati vsaj bolj kritično, če ne že analitično.
Gregor
Moj znanec je pa vplačal novo Opel Astra karavan, malo udarjeno od toče 13.500 €, avto naj bi sicer stal 20.000 €, po akciji, tako, da smo spet smo tam, ista pašta ... Kupce vrtijo, da je kaj ...
Na enem drugem podjetju so mi ponudili super popust, ki , ko smo izračunali vrednost popusta, je bil to že njihov redni popust, ki ga dajo vsakemu, zato se še nismo zmenili naprej, kako in kaj ...
Lisac, kaj pa Toyota? Časti kakšno letno uporabo za "znanega" DJ-a, ali ne? Meni je bila všeč Corolla letnik 1988 ... Nekje ste zapisali, da oni ne dajejo popustov, pa je vseeno "nekaj padlo" pred kratkim, sem slišal na radiu ...