Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Skrivnostni predmet!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 12 02.01.2008
Danes sem prvič učil smučat svojega sina! Ko sva pila čaj, sem s telefonom posnel tole zamegljeno fotografijo.
Gre za izjemno domiselno in učinkovito marketinško idejo! Gre za sistem, ki majhnemu podjetju zagotovi vsaj 1200 obiskov strank v letu dni!
Dragi moji, uganite, kaj je na sliki!
Gre za preprost gorenjski sistem, s pomočjo katerega prisilite stranke, da vas obiskujejo vsak teden in vsak teden pri vas nekaj kupijo!
Prvi, ki ugane, dobi moje tri NOVE knjige, ki bodo izšle do konca januarja. Da, napisal sem tri knjige … Jasno, da bom vse tri knjige srečnežu (morda ne gre za srečo …) tudi podpisal.
Ne velja, če ste z Gorenjske in ste v tem lokalu že bili.
P.S. STE SE ŽE PRIJAVILI NA MOJE NEPREKLICNO ZADNJE VELIKO BREZPLAČNO PREDAVANJE? HALA TIVOLI 17. JANUAR 2008. ZABAVNO IN POUČNO BO. BREZPLAČNO TUDI. IN ŠE ZASTONJ KNJIGA ZA VSAKEGA UDELEŽENCA! http://www.lisac-lisac.si/narocilnica_alesRD.php
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Kolikor vem gre za šparovček v vaški gostilni. Dobiš svoj predalček, kamor moraš vsak teden dati določen znesek. Lastnik enkrat mesečno izprazne in nese na banko, kjer se seveda nabirajo obresti. Na koncu leta privarčevan denar dobiš nazaj, z obrestmi se pa naredi žur :)
Res da sem Gorenc, a šparovčka še nisem nikjer srečal, imam pa srečo, da mi je sosed Vid ravno kakšen mesec nazaj razlagal da tako varčuje v gostilni blizu Brezij.
Fantastičen pozdrav,
anže
Ker si napisal, da je nakup pogoj za sodelovanje predvidevam, da se šteje nekaj odstotkov nakupa v varčevalni račun ali pa kar ostane od tistega kar se plača (npr. kava stane 1.10 eur, ostane 90 centov od dveh evrov in to gre v varčevalni račun). Obresti se pa potem v obdobju izplačevanja glavnice+obresti spet zapije in krog je izpolnjen :)
Sem malo poskusil razmišljati a je bilo težje, ker je Anže V. zgoraj že povedal rešitev in bi bilo najbolj modro le reči "se strinjam z njim".
Želim ti srečno, zdravo in uspešno 2008!
Lp,
še en Anže
Mislim, da gre za trezorčke Gorenske banke za brezplačno shranjevanje denarnic in ostalih manjših dragocenosti na smučišču.
pozdrav in vse dobro v letu 2008
Janezek iz Maribora
Jaz bi rekel da gre za mini trezorčke.
Mislim,da gre za eno izmed oblik lota.Tisti ki ugane v katerem predalčku se skriva predmet,dobi neko nagrado.
Eden od rednih gostov mi je povedal, da morajo vsak teden v svoj sef vtakniti vsaj en bankovec, ker vsak četrtek lastnik lokala vse prihranke odnese na banko. Če je tvoj predalček prazen, plačaš kazen!
In tako se v letu dni nabere kar nekaj denarja. Recimo, da vsak teden v svoj sef vržeš 10 evrov, pa imaš na koncu leta 520 evrov. Redno hodiš na pijačo in varčuješ, če to ni super pogruntavščina. Istega gosta sem vprašal, koliko je moral plačati za svoj sef. Pa se je samo nasmehnil in rekel, da je sef seveda zastonj, ker da tu itak pusti toliko denarja, da bi bil greh, če bi mu še za sef zaračunali.
Lufty pravi, da ne gre za izvirno in domiselno marketinško potezo. Seveda se s to izjavo strinjam. Tisti, ki me poznate itak veste kakšna je moja definicija kreativne, domiselne marketinške poteze. Kreativno je tisto, kar deluje, kar prinaša dobiček. Če je ideja »ukradena« toliko bolje, ker se ne lotevamo nečesa nepreizkušenega. Vedno imamo več možnosti, da uspemo z izposojeno in prirejeno idejo, kot, če se poizkusimo domisliti nečesa popolnoma novega.
Ideja je odlična, ker deluje. Stranke se redno vračajo. Redno hodijo v ta lokal in še na misel jim ne pride, da bi šli drugam. Vsakič, ko nekaj popijejo tudi nekaj privarčujejo. In se zato po vsakem kozarčku počutijo bolje. Lastnik lokala pa tudi. Anže je v bistvu pravilno odgovoril, ker pa je komentarjev malo, ste si mojo novo knjigo prislužili vsi, ki ste komentirali ta prispevek. Knjiga bo na voljo po 20. januarju. Oglasite se mi s vsemi podatki, če jih še nimam. :)