Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Cash Only
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 12.12.2007
Danes zvečer bom prespal v hotelu na Češkem. Za rezervacijo sem se odločil, čeprav poslujejo samo na "solarno energijo". Prijatelji z juga bi rekli, poslujejo po sistemu "pare na sunce". Takole pravijo v mailu, ki sem ga pravkar prejel:
Hello again,
payment: cash only.
please if something changes, call us.
with many thanks
Zámeček pod hradem - HOTEL
Starý Jičín 111
74231
tel.: +420 556 752 262
fax.:+420 556 752 261
http://www.zamecek-hotel.cz/Se bom moral pač ustaviti na kakšnem bankomatu. Hotel s štirimi zvezdicami + restavracija in edini način plačila "cash only". Zanimivo, mar ne?
Jaz njihov način podpiram, čeprav se morda komu zdi, da ni preveč prijazen do strank. Marketinški nauk?
Če imaš odlično kakovost in majhne kapacitete, skratka če tistega kar prodajaš ni v izobilju, potem pravila postavljaš ti, ne pa stranke.
In pravila postaviš tako, da zaslužiš čim več, s čim manj problemi. Bravo Čehi.
Nasvet za vse, od katerih stranke zahtevajo vedno višje popuste in ostale ugodnosti?
Spremenite nekaj!
Očitno stranke ne vidijo razloga, da bi morale kupiti ravno pri vas in vas zato izsiljujejo s ceno, zraven pa dodajo še kakšno zahevo. Če ponujaš nekaj, kar je težko dobiti, nekaj kar je drugačno, nekaj kar je boljše, potem pogojev poslovanja ne narekujejo stranke, pač pa ti.
Biti moraš drugačen. Biti moraš nekaj posebnega, potem pa lahko narekuješ pogoje poslovanja. Lahko si tudi najcenejši (Rynan Air) in spet pogoje poslovanja določaš sam ...
Najtežje je, če nisi nič posebnega, če prodajaš nekaj, kar se dobi povsod.
Je pa res da je ponavadi kar dolga pot da dosežeš takšen cilj, recimo za hotele je to še toliko težje, ker morajo praktično zadovoljiti "vsakega" gosta če želijo biti No.1.
Skrtka bi lahko rekel da skoraj morajo iztopiti in vrste povprečnosti, da lahko dokažejo svojo drugačnost - posebnost.