Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zobozdravniki in marketing
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 10 10.12.2007
Za začetek vam bom povedal kratko zgodbico. O mojem sinu in njegovi zobozdravnici. Petletnega sina
sem do sedaj peljal k zobozdravniku trikrat. Ob vsakem obisku mu je zobozdravnica popravila en zobek. En dva tri in je bilo gotovo. Več časa kot je zobozdravnica porabila za sam poseg, sva midva porabila za: čakanje v čakalnici, pripravo na poseg, posedanje na stol (jaz se usedem na stol, sin v moje naročje, trdno ga držim, zobozdravnica pa vrta …), izbiranje prave štampiljke, ki jo sin dobi na obe roki za svoje junaštvo in pogajanje o datumu naslednjega obiska. Pa saj veste, kako to gre …
Zakaj hudiča zobozdravniki pri enem obisku ne popravijo vsaj dva zoba? Če gre za tako enostavne posege, kot je popravilo otroškega zobka, potem bi s tem, ko bi pri enem obisku popravili več zob, ubili več muh na en mah. Guru ne bi za tri obiske zapravil 6 ur svojega dragocenega časa. Sin bi trpel samo enkrat. Zobozdravnica pa bi imela krajše čakalne vrste in skoraj trikrat višjo produktivnost – saj bi več časa porabila za vrtanje in manj za čakanje na paciente in poslavljanje od pacientov.
No, povejte mi, zakaj za vraga nam zobozdravnik popravi le en zob na obisk? Jaz seveda vem zakaj. Ampak odgovor po mojem mnenju nima nobene prave povezave z zdravo pametjo.
In kaj ima vse to skupaj z marketingom? Kakšen marketinški nasvet se skriva za to – žal resnično – zgodbo?
Enostavno. V marketingu si moramo postaviti prava vprašanja. Tisti, ki si postavi prava vprašanja, zasluži več, ima več in bolj zadovoljne stranke.
Tisti, ki delajo tako, kot so delali do sedaj, samo zato, ker jim je pač nekdo rekel, da se tako dela, izgubljajo.
Vaši komentarji na temo »Zakaj za vraga samo en zob, če bi lahko v praktično istem času popravil dva?« so več kot dobrodošli.
P.S. Pri tem načinu opažam nekaj pozitivnega: starš in otrok sta ob tem pristopu kar nekaj časa več skupaj; kje pa ima zelo zaposlen starš čas imeti otroka na krilu, če ne v čakalnicah ambulant, zdravstvenih domov in bolnišnicah. Vse je za nekaj dobro. Gurujev sin ima priložnost biti za vsak zob posebej na njegovem krilu in to izven običajnih okvirov. To pa je tudi nekaj vredno: ).
Drugi obisk: 1 zob
Tretji obisk: 1 zob
...
A lekcija? Smiselna lekcija za nas, ki smo v poslu, je ta, da se stranke morajo na nas navaditi in se k nam vračati. In strank pri enem obisku ne smemo preveč namučiti (ožeti, izmolsti ipd.). Nasprotno! Stranke morajo pri nas uživati. Se mi zdi vsaj :-)
Se spomnem svoje nečakinje pri prvem obisku zobozdravnika, ji praktično ničesar ni delala. Drugič tudi ni nič delal, pa čeprav bi moral en zob izpuliti. S tem je dosegel da se ga ni bala in prav rada je šla na kontrolo.
Tudi ko je recimo vrtal ali izpulil kakšen zobek sploh ni bilo problema, kljub temu da to ni bilo ravno prijetno za njo.
Če pa pogledam drugi primer, ko so otroku že na prvem obisku zganjali vik in krik, da bo treba vse populit pa vrtat se je otrok vsekakor veliko bolj ustrašil ter dobil odpor do ponovnega obiska - seveda ker je že vnaprej pričakoval bolečino. Kaj bi bilo da bi mu ob prvem obisku že kaj delali..
Se pravi da če bi otroku izpulil dva zoba ali tri naenkrat ter še zraven vrtal bi definitivno dobil zelo velik odpor do zobozdravnika(zaradi dolgotrajnih bolečin ki jih je moral prenašati), kar bi po vsej verjetnosti prineslo resne probleme.
Zakaj recimo sedaj porpavljajo samo en zob (recimo tudi odraslim)?
Glede na to da imajo takšno gužvo da se niti ven ne vidijo, bi prej rekel da si ne morejo privoščiti imeti enega notri tri ure ker bi praktično zmanjkalo časa za ostale.
Po mojem so tudi bolje plačani če imajo več ljudi kot pa manj, ker potegnejo več denarja.
Sam predvidevam da tiste zobozdravstvene ordinacije ki se bodo posluževale naprednejše tehnologije(recimo lasersko vrtanje), bodo definitivno imeli več "zadovoljnih obiskovalcev" za katere bodo lahko namenili več časa. Seveda pa se obisk ne bo zmanjšal, kot bi se recimo lahko v ostalih ordinacijah, ampak bodo stranke potrpežljivo čakale na svoj datum ker bodo vedele, da gredo na "neboleče" plombiranje.
Še odgovor na Aleševo vprašanje:
Ja bolečina je tisti problem, ki odvrne zobozdravnika da dela na enem zobku namesto na dveh, če bi uporabljali lasersko vrtanje bolečine praktično nebi bilo in bi lahko vse skupaj naredili veliko hitreje in neboleče :)
Seveda me pa tudi zanima, kakšen je tvoj odgovor?
Moje mnenje je, da je zobozdravnik plačan od obiska in ne od zoba....
Druga možnost pa, da otroci pridobijo - vzgojijo navado hoditi k zobozdravniku, se pravi vzgoja uporabnikov na dolgi rok. Tudi jaz imam najraje da mi vrta samo en zob in ne 3-4 v enem dnevu...
LP; matej
Ljudje se pa na marsikaj navadimo in se nam potem zdi še logično in normalno ...
No, da ne grajam le javnega, je tudi zasebno/samoplačniško zobozdravstvo
pregnano, da je kar kaj.
Zakaj bi osmico, ki je po defaultu visek in ze krepko najedena sploh plombiral (seveda z drago belo plombo), ce bi jo bilo smiselno takoj ven vzeti? Jah...enostavno...tako je skoraj garantiran vsaj se en obisk in dodatni zasluzek, kjer se bo zob ali dodatno popravljalo ali pa se ga izpulilo.
Je potem cudno, da Slovenci tako radi hodimo na Hrvasko npr., kjer se da precej ceneje skozi priti?
Sicer pa: plombe in podobno že lahko uredijo po več naenkrat, puljenje več zob hkrati pa zarad navzkrižnih infekcij iz večih ran ni priporočljivo. Tudi privatnik ti tega ne bo naredil.