Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Naslednji korak
-
MarketingKomentarji: 13 02.12.2007
Šahisti se vedno vprašamo, kakšna bo naslednja poteza. In potem naslednja in naslednja in naslednja. Več potez uspe šahist predvideti, "izračunati", boljši je. Podobno seveda velja v marketingu in prodaji. Ni dovolj, da izdelek prodamo. Takoj po prodaji se moramo vprašati:
"Kaj pa sedaj, kaj je naš naslednji korak? Kako bomo stranko obdržali, kaj ji bomo prodali v naslednjem koraku? Kako bomo preprečili, da odide h konkurenci? Kako bomo dosegli, da se bo vsaj še enkrat vrnila k nam?"
V četrtek sem bil v Trstu. Kupil sem nekaj malenkosti. Blagajničarka je k računu pripela bon za 20% popust, ki velja ob naslednjem nakupu. V tej trgovini so razmišljali o naslednjem koraku. Odločili so se, da me z 20% popustom poskušajo pripraviti k ponovnemu obisku. Nič posebnega, boste rekli. In strinjam se, nič posebnega. Je pa tudi res, da večina trgovcev o naslednji potezi ne razmišlja. Samo upajo in čakajo - to pa ni najbolj dobičkonosna taktika.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Obstaja trgovina, v kateri imajo robo, ki bi je pokupila kar nekaj vsak mesec...tam sem bila dvakrat, obakrat šokirana nad negativnim in vzvišenim odnosom prodajalk...ni mi potrebno omeniti, da me tam ne vidijo več - in nikoli več me ne bodo. Raje grem v podobno (čeprav ne tako dobro založeno) trgovino oddaljeno cca 50 km stran, ko imam tam še kakšne opravke.
Celoten paketek je pomemben... kakšen popust za naslednji nakup je pa seveda kljub vsemu vedno dobrodošel... :)
Brez osebnih navez Magnifico+ agencija Arih zadeva ne bi šla tako tekoče. Seveda pa se razlogi za takšno potezo skrivajo tudi v kvaliteti albuma, ki je bistveno slabši od prejšnjega.
Glede na to, da se Magnifico nič kaj dosti osebno miselno ne ubada z marketingom (pa bi mu to močno priporočil), bi lahko zadeve napravili bistveno boljše.
Kaj namreč pomeni:
"Registrirajte se in si s tem omogočite dostop do dodatnih vsebin in ugodnosti. "
Katerih? Kaj dobim notri? Zakaj ne bi kar takoj dobil še dodatnega komada, ki ga na CD-ju npr. ni, če se registriram?
Tu bi lahko razvijali zadevo v nedogled - odzivnost pa povečali za nekajkrat s čisto preprostimi potezami.
Če vemo, da je zadaj "opa hopa" marketinška agencija v Sloveniji, pa še toliko bolj.
Je namreč verejtno edini galsbenik v Sloveniji, ki ima toliko denarja, da lahko da med 80.000 in 120.00 e., kolikor stane 100.000 CD-jev.
Govorite, da bodo klikali njegovo spletno stran. Bo s tem kaj zaslužil? Nič. Kdor ve zanj (in mu je kvaliteten), je že zdavnaj pogeldal, ali ima svojo i. starn, kdor njegove glasbe ne mara, je CD poklonil, ali vrgel stran.
In če bo naslednji CD (če ga bo prodajal) namesto v 1000 izvodih prodal v 1.500, ni naredil popolnoma nič, saj je na projektu s časopisom Delo izgubil vsaj 80.000 evrov... Zagotovo pa 50.000.
Strel v koleno pač...
mogoče sem preoštro ali pa premalo specifično napisal. Ideja je odlična (čeprav kopirana - Prince je imel mislim da naklado 3 mio ploščkov na podoben princip, pa še kar nekaj drugih primerov je bilo).
Marketinška poteza je torek OK, vendar nedodelana.
Denar pa ne gre iz žepa g.Pešuta (Magnifica) ampak iz strani založbe P&C ARIH d.o.o., ki je več ali manj odgovorna tudi za njegov preboj v tujini in ki ima ogromna sredstva, poznanstva in še kaj.
Magnifico je torej veliko pridobil s to potezo, vprašanje časa bo pokazalo če tudi založba, ki pobere večino zaslužka. Moje mnenje se nagiba k temu, da nihče ni izgubil denarno, saj so bile zadaj močne povezave z močno diskontiranimi cenami ali pa nenazadnje velikimi protiuslugami.
Bomo videli - zgodbo spremljam naprej.
Strinjam se, da je ideja odlična, vendar predvsem in samo za Magnifica. Mnogo manj pa za ostale slovenske izvajalce, ki si take »akcije« finančno ne morejo privoščiti.
Seveda je Magnificu najlažje reči: briga me za ostale, znajdite se kakor veste in znate. Nič kaj cehovsko, ob veliki konkurenci hrvaških in srbskih izvajalcev, ki koncertirajo v Sloveniji...
Seveda v tej državi lahko vsak počne, kar hoče, vendar še vedno trdim, da je »Magnificov način« poguben za ostale glasbene avtorje in izvajalce.
Sistemi, kot so poklanjanje, ali daj kar daš (kar je naredil nek angleški band, so na prvo žogo revolucionarne poteze, ki naj bi prvemu, ki je realiziral idejo, nedvomno nekaj prinesle. Kaj pa ostalim? Kaj pridobijo slovenski glasbeniki, če vsi naredijo tako potezo? Da pridejo v praktično vsak slovenski dom. Kaj pridobi njihov žep? Nič, kajti logično je, da ljudje, ki v glavnem downloadajo mp3-je n bodo poslušali neke pevke, če je niso do sedaj.
In kakšno sporočilo nosi taka poteza mladim, ki že tako ali tako izjavljajo, da v svojem življenju ne mislijo plačati niti enega evra za nakup knjige, ogled filma, ali nakup CD-ja?
Sporočilo je samo eno: Čedalje večji del kulture je zastonj. Še malo, pa bo zastonj (skoraj) vse...
Če sem malce ciničen: danes neka Brigita Šuler, Alja, ali še kakih 20-30 pevk (vse pač niso Nejše) ne more preživeti (od glasbe), pa tudi če se razleti. Niti, če novemu CD-ju priloži svoj pornič... Nekdo je na teh prostorih to namreč že naredil, sicer na malce drugačen način (Severina). :)
Zadeva zaenkrat še deluje...
Ko pa bo recimo osveščanje in zaščita potrošnikov dosegla nemško raven, bodo takim "akcijam" nasedli le še redki. Ostali bodo dovolj osveščeni, da bodo sposobni spregledati, kaj je nateg, kaj pa ni...
Ali pa tudi ne?