Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Whisky (dvojni)
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 21.11.2007
Kaj je sedaj to ... Obisk na dnevniku marketinškega guruja raste, komentirate pa ne. Vas bom moral spet podkupiti, ali kaj? :)
Bom za začetek raje poizkusil z dvema oglasoma za whisky. Sprašujem vas kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč. Pa prosim pojasnite svoj glas.
Še ena zanimivost. Oglas, ki ga gledate, je bil v reviji Playboy malce spremenjen. Pisalo je YOUR DAD WASN'T YOUR MOM'S FIRST. Opazite razliko? He, he, he ...
Z leti stari postajajo boljše, mar ne? :) No kateri od teh dveh oglasov vam je bolj všeč? Predvsem pa me zanima, kaj si mislite o prvem oglasu.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Drugi se mi zdi preveč očiten in pust s tema dvema slikama, kot da podcenjuje svojo ciljno skupino. Nima vsebine..
Prvi... Mi je všeč. Ima zgodbo, ima dušo, ima tradicijo.
Seveda je to samo ocena z mojega zornega kota. :)
Meni se pa zdi prvi oglas kar krut. Kot da moški ne bi znali iti pit, brez da bi kaj ušpičili. Vsekakor pa veliko bolj pritegne oko.
Drugi pa je tako vsakdanje viden, da je dolgočasen, a mi je všeč slogan. Božična tematika pa je verjetno zaradi časa reklamiranja.
Bolj mi je všeč prvi oglas. Je bolj direkten in bolj v kontekstu, ker deluje bolj hedonistično, kar pitje seveda tudi je. Všeč so mi tudi slike iz zabav navadnih ljudi, s katerimi se potrošnik bolj poistoveti. Seveda so slike premišljeno izbrane, kajti vsaka zelo konkretno simbolizira določeno sporočilo (niso naključne slike z zabav z medlim sporočilom). Seveda bi bilo boljše besedilo iz Playboya, ki ruši še en tabu in to je da so punce bolj krepostne in nedolžne. S tem bi se še bolj poudarila sublimna povezava med SEKSom in pitjem, kar seveda prodaja.
Pohvala vedno deluje vzpodbudno, zato bi še omenil eno zanimivost. Oglas je zelo celostno oblikovan. Slike so nalašč rahlo zbledele, preosvetljene in z ostalimi tehničnimi napakami. Tudi oblika črk je specifično izbrana (par prispevkov nazaj je o pomenu tega pisal g. Lisac). To je namreč pisava ki je precej značilna za oglase v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Vse samo zato da oglas deluje bolj pristno. Kot da je oglas res iz časa ko je tvoj oče (ali mama) veselo podiral (khm. se pravi zabaval) naokrog. Seveda z kozarcem viskija v roki. :)
Jaz mislim da zato (če imam v mislih tudi Sugarmana), ker všasih objaviš preveč objav naenkrat. Kakšen dan ni nič novega, naslednjič pa tudi 8 objav. Če je objav 8, jih človek hitreje bere in manj komentira. To bi bila ena od možnosti. Kaj meniš?