Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Si upate priznati napako?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 10 04.11.2007
Dobro poglejte oglas. Naslov (headline) pravi: »We hate losing, but we love competition. Just wait for 2008, 2009.«
V oglasu Michelin odkrito prizna, da letos niso zmagali! Celo zapišejo, da jih je premagal Bridgestone! In seveda napovedujejo, da bo leta 2008 in 2009 drugače. Objavili so oglas v katerem na veliko priznavajo, da jih je konkurenca letos premagala!
Odlično! V tem oglasu je velika marketiška lekcija, ki je večina podjetij ne obvlada. Lekcija, ki je nekateri nočejo razumeti.
V prodaji je lepo, pa tudi SPLAČA SE, če si pošten in odkrit. Splača se priznati vsaj kakšno napako izdelka. Ker si s tem pridobiš zaupanje stranke. Če trdiš, da so tvoji izdelki najboljši na svetu, da nimajo nobene napake, potem najverjetneje ne govoriš resnice.
Če želite prodati več, priznajte tudi kakšno napako izdelka, ki ga prodajate. Tudi, če prodajate sebe, recimo na razgovoru za novo službo, priznajte kakšno svojo napako.
Če želite prodati več, strankam priznajte, da niste popolni. Napako lahko na koncu koncev obrnete sebi v prid.
Na kaj sem pomislil, ko sem bral Michelinov oglas? Videl sem, da v zadnjih 32letih samo 6 krat niso zmagali. Torej delajo res odlične gume. OK, letos jim ni uspelo, ampak še vedno verjamem, da imajo odlične gume. Bravo Michelin.
Tudi vi priznajte kakšno svojo napako, dragi moji. Potem pa iz napake naredite korist za kupca. In prodali boste več. Hudičevo dober blog berete, mar ne? :)
Vidite kaj delam? Takoj priznam glavno napako, oviro, pomanjkljivost ... Potem pa imam dovolj časa, da jim razložim zakaj tako veliko.
No ampak to je samo en primer, svetovanja itak več ne prodajam.
g. Aleš, kdaj bo knjiga spet na voljo v vaši knjigarni ? Trenutno berem sposojeno knjigo, ampak tole moram obvezno imeti na svoji polici, ker jo bo treba definitivno prebrati še nekajkrat, da bo vse ostalo v glavi :)
Temu bi rekel "s problemom do boljših poslov " :)
Sam vem da priznam napako če jo naredim ker imam rad odprti odnos do strank, ki predvsem temelji na zaupanju. Zdaj če ti nekdo zaupa, ti bo tudi sam priznal napake ali pomanjklivosti, kar se lahko kasneje precej dobro obrestuje.
Toliko o priznanjih napak z moje strani...