Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Oglas, ki ga niso pozabili!
-
MarketingKomentarji: 8 29.10.2007
Na svojih zadnjih dveh predavanjih sem naredil zanimiv test. Najprej sem prisotne vprašal, če je med njimi kakšen naročnik na revijo Podjetnik. Vedno se jih je nekaj našlo. Potem pa sem tem naročnikom pokazal spodnji oglas in jih vprašal, če se ga spomnijo.
Od devetih vprašanih se oglasa ni spomnil samo eden. Pa še ta oglasa ni videl, ga je pač spregledal.
Sedaj mi pa vi povejte, kako je možno, da se mojega dvostranskega oglasa še po 4 letih spomni 88% naročnikov?
Ti isti ljudje, ki se ne spomnijo niti obcestnih plakatov mimo katerih so se vozili danes. Je to zato, ker sem marketinški guru, ali je kakšen drug razlog?
Sedaj mi pa vi povejte, kako je možno, da se mojega dvostranskega oglasa še po 4 letih spomni 88% naročnikov?
Ti isti ljudje, ki se ne spomnijo niti obcestnih plakatov mimo katerih so se vozili danes. Je to zato, ker sem marketinški guru, ali je kakšen drug razlog?
Ja, personalizirali smo celotno naklado Podjetnika. Vsak naročnik je v oglasu nastopal sam. Namesto Aleksandra Toporišiča smo napisali ime naročnika. Svoje ime si vsak zapomni, zato so si tudi vsi zapomnili oglas. In tudi prodajal je oglas, prodajal in to dobro prodajal!