Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Naslovi so pomembni!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 10.10.2007
Verjetno ste opazili, da sta dva prejšnja zapisa enaka, zamenjal sem le naslov. Naslov prispevka je pomemben. Nekateri slovenski blogerji to zelo dobro vedo. In izbirajo takšne naslove za svoje prispevke, ki povečujejo število klikov na njihove zapise.
Za ta moj mali eksperiment se opravičujem, prepričan, pa sem, da si bomo ravno zaradi tega, ta članek še bolj zapomnili.
Sicer pa nosi drugi naslov "Plačaš dva, dobiš enega" pomembno marketinško lekcijo. Nicholas Negroponte je koncept, ki ga vidite v vsaki trgovini (plačaš enega, dobiš dva), OBRNIL. Včasih, je dovolj, da narediš ravno obratno, kot delajo vsi ostali. Dodaš še malo soli in dobiš zmagovit marketinški koncept.
Vsaka beseda je pomembna. Negroponte pravi: "Give 1 Get 1", kar je verjetno bolje, kot Plačaš 2 dobiš 1. :) Drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, se bo kmalu začelo. Odločale bodo malenkosti. :)
Komentarji:
- 10.10.2007 @ 14:05 ervinator
- "Give 1 Get 1" dobro zveni samo v angleščini, saj gre za znani "Give & Get", torej "Daj-Dam", nekakšno univerzalno načelo, ki poganja ta svet in človeštvo v medsedbojno sodelovanje in sožitje. Geslo deluje zato, ker je v prvi osebi, dobesedno bi ga prevedli v "Dam-Prejmem", temu ustreznega slovenskega pa nimamo. Še najbližje mu je "Podarim-Dobim".
- 11.10.2007 @ 10:32 ervinator
- Da ne bo pomote: Nisem želel reči, da je "Podarim-Dobim" danes boljše geslo od "Kupiš dva, dobiš enega". Že zato ne, ker je iz "Podarim-Dobim" kasneje nastalo "Podarim-Izgubim". ;)