Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Nicholas Negroponte
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 10 08.10.2007
Predvsem, ko govori o razliki med atomi in biti. Enostavno povedano, svet še vedno ne razume, da smo prišli v digitalno dobo.
Še posebej tega ne razumejo cariniki. Če na primer kupim zvočno (ali navadno) knjigo in mi jo Amazon pošlje iz ZDA, bom moral plačati carino. Če isto knjigo uvozim v digitalni obliki, če si jo presnamem na svoj računalnik in nato natisnem, cariniki tega ne bodo nikoli izvedeli, pa tudi če izvedo, jim niti na misel ne bo prišlo, da bi vam takšno knjigo carinili.
Za carinike je knjiga nekaj vredna samo, če je zapečena na CD ali natisnjena na papir. Vsi pa vemo, da ni čisto tako. Jaz plačam za vsebino knjige, medij ni toliko pomemben.
Nicholas Negroponte je bil velika zvezda že leta 1996. Bil je ustanovitelj Media Lab in kultne revije Wired. Imel je zelo dobre zveze v Beli hiši. Takrat sem bil še precej zelen in sem se čudil, ko je Nicholas med večerjo poklical ameriškega zunanjega ministra (»Živjo stari … ja, v Sloveniji sem, vse ok …«).
A zakaj vam pišem o vsem tem?
Dva razloga. Prvi je marketinška lekcija, za katero sem plačal nekaj čez 50.000 dolarjev. Leta 1996 … Nicholasu Negroponteju sem za prihod v Ljubljano plačal 45.000 dolarjev, plus stroški. Ker sem verjel, da bo za seminar, ki ga vodi takšna zvezda, veliko zanimanje. Ker sem verjel, da bodo IT strokovnjaki kar drveli na seminar.
Pa sem se uštel. Moja običajna publika so podjetniki. Podjetnike poznam in jim znam prodati. IT strokovnjaki so bili in so še vedno čisto nekaj drugega. Niso navajeni plačevati za seminarje. Ali že vse vedo, ali pa mislijo, da na raznih zastonj IT konferencah izvedo vse, kar se izvedeti da. Med vodilnimi menedžerji je bil takrat Negroponte v Sloveniji še premalo znan. Da skrajšam zgodbico. Seminar se ni dobro prodajal.
Na koncu smo vseeno napolnili Cankarjev dom. Pomagal je Rudi Bric (podjetnik leta 1993, takrat direktor podjetja Hermes Softlab), ki je kupil vstopnice za študente in zmanjšal mojo izgubo pri projektu.
Leta 1996 sem se naučil, lekcija ni bila poceni, priznam, da mora človek zelo dobro razumeti stranke. Če želiš prodati, moraš poznati stranko v dno duše. Poznati moraš značaj izdelka, poznati moraš značaj stranke. Jaz sem verjel v produkt, Nicholas Negroponte je bil res zvezda.
Tik preden je prišel v Ljubljano, je predaval v Kanadi. V dvorani je bilo 1000 ljudi, vsak je za vstopnino plačal 1.000 dolarjev. Ampak nisem dovolj dobro ocenil strank. Poleg tega sem s projektom začel prepozno in zmanjkovalo mi je časa, pa ravno na dan seminarja je snežilo in približno 20 udeležencev, ki so plačali za karte, na seminar ni moglo priti (denar smo jim seveda vrnili). Da naprej sploh ne naštevam …
Če gledam na seminar s finančne strani, smo takrat naredili izgubo. Ampak smo se veliko naučili. Od takrat do danes (nekam moram potrkat) še nisem imel seminarja, ki bi nam prinesel izgubo. Lekcija Nicholas Negroponte je bila učinkovita. :)
Na večerji po seminarju: od leve proti desni (november 1996): Rudi Bric, Cristina Turchet (CIMBA), Nicholas Negroponte, Aleš Lisac, Matej Žvan (CDE), Blaž Lisac.
Zakaj omenjam profesorja Negroponteja ravno sedaj? Preberite naslednji zapis, ki bo objavljen v sredo. Nujno.
Pa ne da Negroponte prihaja spet v Ljubljano :) ?
P.S. Pa zakaj imajo vsi tvoji govorniki vedno tako pomenljive priimke (Sladki mož, Črni most, Lisjak :) )?!
Samo pod pogojem, če ti kupiš ene 90 vstopnic po 500 evrov. :)