Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Al Gore in mrežni marketing
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 23.08.2007
Tisti, ki me poznate malo bolje, veste, da sem napisal tri knjige o mrežnem marketingu. Seveda nobena od mojih treh knjig ni tako dobra, kot je legendarna knjiga mojega dobrega prijatelja Toma Velikega Ala Schreiterja. Knjigo Veliki Al pove vse bi moral znati na pamet vsak, ki se ukvarja z mrežnim marketingom. Vsi ostali pa bi jo morali prebrati, ker je zabavna, poučna in ker vsebuje modrosti praktika, ki so uporabne za vse, ki prodajate. Kar koli že.
Sedaj se je z mrežnim marketingom začel ukvarjati tudi Al Gore! Kot veste, Al Gore iz tolažbe, ker ni postal predsednik, sedaj po ZDA in svetu širi vedenje o globalnem segrevanju in posledicah le tega. Napisal je knjigo, posnel je film. Na roko mu gredo mediji, ki o njem veliko pišejo. Ampak vse to še ni dovolj. Al Gore se je vprašal, kako bi se zadeve lotili v mrežnem marketingu. Vprašal se je morda tudi, kako bi se zadeve lotila kakšna cerkev ali politična stranka.
Rešitev? Al Gore je izšolal 1000 prostovoljcev, opremil jih je s power point prezentacijo, jim podelil naziv »certificiranega predavatelja« in jih poslal v akcijo. 1000 prostovoljcev je v nekaj mesecih prezentacijo predstavilo več kot 250.000 poslušalcem. Šolajo pa nove certificirane prezentatorje.
Premeteno in učinkovito, ni kaj. Nauk? Prenašajte znanja in metode iz drugih panog in jih uporabite v vaši panogi. Več v članku iz US Today …
Finta mrežnega marketinga pri Al Goreu je naziv, ki ga dobijo prostovoljci: certificirani predavatelj Goreovih svaril ... Da je ta naziv kaj posebnega, je moralo kup pogojev postati izpolnjenih. Ključno je, seveda, da so idejo zagrabili mediji in da na ideji dejansko nekaj mora biti (temperature se že nekaj let opazno višajo). Ampak, Goreoev marketing zanj in njegove dobro deluje, za dejansko osveščanje pa bolj malo. Američani ostajajo ignoranti, azijski trgi postajajo energijsko nenasitni ... Le Evropska unija je kot širša skupnost nad ogrevanjem resnično zaskrbljena. Skratka, v ZDA si iz tega delajo biznis, v Evropi pa stroške.