Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Napad na konkurenco
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 17.08.2007
Predstavljajte si, da ste direktor marketinga mobilnega operaterja. Jaz si to z lahkoto predstavljam, ker sem to slast že izkusil … In recimo, da morate pridobiti čim več novih strank. Ker mobilni telefon seveda že vsi imajo, je edini način, da pridobite novo stranko, ta, da jo ukradete konkurenci.
Kako se je zadeve lotil moj poljski kolega, ki dela v mobilnem operaterju Play? Najel je lepa dekleta, jih posadil na ležalnike pred trgovine konkurenčnih operaterjev in jim naročil, naj mimoidočim delijo letake.
Bi vi naredili kaj podobnega? Mislite, da bi znalo delovati? Sam sem v vlogi direktorja marketinga mobilnega operaterja poizkusil marsikaj. Ampak za kaj takšnega se vseeno nisem odločil. Tale akcija meji že malo na obup. Čeprav tole ni čisto redek pojav. Ko sem v ZDA plačeval račun za špecerijo, se je na hrbtni strani računa izpisal bon v vrednosti 5 dolarjev za pleničke Pampers. Ker je blagajna zaznala, da sem kupil Huggies …
Punce so se pa brez dvoma zabavale, mimoidoči tudi. Ali je delovalo ali ne, pa vedo le v mobilnem operaterju Play. In število novih strank je tudi edino merilo uspešnosti te akcije. Ne smemo pa pozabiti niti na takšne malenkosti, kot so zvestoba tako pridobljenih strank (kaj če naslednjič konkurenca na ležalnike posadi gola dekleta …), povprečna poraba tako pridobljenih strank itd.
Ko sem delal za mobilnega operaterja sem opazil, da je to panoga, kjer vsi mrzlično spremljajo konkurenco. Na svojih kolegijih se mobilni operaterji s konkurenco ukvarjajo več kot sami s sabo. Napaka. Vedno je bolje, da se brigaš zase, da imaš svoj načrt in strategijo. Kot je rekel moj stari prijatelj in bivši profesionalni nogometaš Rade: »Bistveno je, da igramo svojo igro.« Nerodno pa je, če ne veste, kaj je to »vaša igra«. Na enem od treningov je nogometaš vprašal trenerja, kaj misli z našo igro … in ta mi ni znal odgovoriti, raje ga je nadrl in ga poslal v slačilnico …Pa še povezava za tiste, ki znate Poljsko :)
Poleg tega da odbija potencialne kupce goji tudi zamero potencialnih (trenutno še strank od konkurence). vse deluje tako kot da ta mobilni operater ne najde drugje strank, zato mora "prosjačit" pred konkurenco....
=D
In dlje časa ostane v spominu.