Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Debele riti
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 18.07.2007
Evropejci smo, vsaj kar se tiče debelosti, tam kjer so bili Američani okoli leta 1992. To pomeni, da smo se že kar precej zredili. Jaz sem ravno v tistem času študiral v Južni Karolini in sem imel občutek, da je bil že takrat zelo velik delež Američanov in Američank občutno predebel ... No, sedaj smo pa mi tam, kjer so bili oni pred dobrim desetletjem ...
Če bodo porcije v restavracijah še naprej pridobivale na velikosti in če bomo ljudje vse več jedli v restavracijah, bomo v desetletju dohiteli Američane. In kaj imajo debele riti skupnega z marketingom, se verjetno sprašujete ...
Zadeva je zelo preprosta. Pravkar sem vam odkril enega od trendov prihodnosti. Tisti, ki se bodo trendu debelih riti znali prilagoditi, bodo veliko zaslužili. Recimo, če proizvajate stole, poskrbite za širše modele in predvsem za modele brez stranskih opor. Pomislite ali lahko tudi vi kaj zaslužite na trendu debelih riti! To je današnji marketinški nasvet vašega guruja. In razmislite še o ostalih trendih, ki so prav tako očitni, kot trend debelih riti.
Pa še en nemarketinški nasvet glede trenda debelih riti. Kot to velja tudi za večino trendov, SODELOVANJE NI OBVEZNO. Jaz sem se recimo odločil, da v tem trendu ne sodelujem in danes tehtam natančno toliko, kot sem tehtal leta 1992.
Še enkrat poudarjam, sodelovanje v trendih ni obvezno, zna pa biti dobičkonosno.
Ta zapis mi je pa posebej všeč. Pa ne zaradi debelih riti, ampak zato, ker bralca spomnite, da ne rabi sodelovati.
V t.i. razvitem svetu večina ljudi porabi več kot potrebuje. Pa ne samo hrane, tudi ostalih dobrin. Kam nas to pelje, pa itak vsi veste.
Še enkrat bravo za guruja, ki pravi, da ni nujno, da sodelujete.