Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ad People
-
MarketingKomentarji: 4 18.07.2007
Oglaševalci imamo vsak dan več možnosti, kam investirati marketinške evre. Poglejte si tole idejo poljskega podjetja:
Študentje se sprehajajo z ekratni na hrbtu. Če je ta metoda bolj učinkovita, kot recimo, če študentje delijo vzorčke, ali letake, ne vem. Bi bilo potrebno testirati. Sicer je pa s to poplavo novih medijev takole. Vsi delujejo ... vendar ne vedno in ne za vsako ciljno skupino. Zaradi pojava novih medijev, stari ne bodo propadli. Je pa čedalje težje izbrati. Le kje so tisti "dobri stari časi", ko si plačal za oglas na uri pred TV dnevnikom in te je zagotovo videla cela Slovenija?
Prvi pogoj, da izberete pravi oglasni medij za vaše izdelke, ali storitve je, da dobro poznate značaj vaših strank in značaj izdelka. Če veste kaj prodajate in komu in če veste kaj si ta oseba želi, potem boste tudi zlahka ugotovili ali so tile "ad people", prava stvar za vas.
tako da bi si podjetje ki to oglašuje vsekakor zapomnila.
hmm da bi se tak način začel širiti, ha bi bilo zanimivo kako bi potem vsak nosil svoj logo podjetja na hrbtu... try to imagine ;)
Očitno gredo oglaševalci tudi pri nas v korak z novimi trendi v tujini.