Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Paprike
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 28.06.2007
Poglejte si tole trgovino. Ni dvoma, da prodajajo paprike, mar ne?
Opazoval sem, kam turisti zahajajo in katera trgovina na ulici ima največ prometa. Brez dvoma ravno ta, ki prodaja paprike. Seveda imajo v tej trgovini tudi vse ostalo, kar turisti kupujejo. Recimo jaz sem kupil, dve steklenici Tokaja, dve pločevinki zmlete paprike, žena pa je dodala še eno vazo.
Nauk? V prodaji se vedno izplača poudariti eno samo lastnost, prednost, korist. Čeprav vsi prodajajo prav enako robo, iste spominke, največ proda ta, ki poudarja paprike. Že iz radovednosti greš pogledat, trgovino objeto s paprikami pa itak vsak opazi.
Poudarjajte eno samo stvar, ne glede na to, kaj prodajate. Če želite strankam povedati, da imate vse, vas ne bodo opazile, si ne bodo zapomnile ničesar. Če boste poudarjali eno samo korist, imate nekaj možnosti. Recimo Donat, WD40 ali pa Actimel … vsi poudarjajo eno samo korist.
Poudarek ene stvari na izdelku in storitvah pa definitivno deluje ja, se strinjam.