Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako prodati avto?
-
MarketingKomentarji: 9 14.06.2007
Preberite vprašanje, ki mi ga je poslal Milan. Tu na vprašanje ne bom odgovoril na dolgo in široko, pač pa bom opozoril na nekaj zelo pomembnega.
Spoštovani
Želel bi prodati svoj avto, Fiat PUNTO 1.2 sx, letnik 2000,
Rad pa bi za njega iztržil nadpovprečno ceno, ker je tudi nadpovprečno ohranjen. Zanima me kako kupci rabljenih avtomobilov razmišljajo, kaj je za njih najpomembneje. Ali je to cena(tak občutek sem dobil) ali pa nekaj drugega. Imam občutek, da bi vsi radi zelo ohranjen avto po najnižji možni ceni, če ne zastonj.
Ali je bolje v Salamonovem oglasu (mali oglas je omejen na ca 20 besed)
zapisati vse podatke od prevoženih KM, barve,... do datuma poteka registracije in druge podrobnosti, ali pa oglas sestaviti na nek drug način.
Zanima pa me tudi kaj jim povedati na njihove ugovore npr. če rečejo da je cena previsoka, da se da dobit ta letnik tudi veliko ceneje. ali da ima preveč prevoženih kilometrov (čeprav jih nima, 140.000 km – in so realni) oz. na kakšen drug ugovor. Prosil bi vas za primer oglasa in komentar.
Hvala za pomoč in odgovor. LP, Milan
Če prodajate izdelek ali storitev se morate vedno vprašati, koliko kupcev potrebujete. Če potrebujete enega samega, kot je v primeru prodaje avta, ali stanovanja, veljajo pri prodaji druge zakonitosti, kot če za uspeh potrebujete veliko kupcev.
Če iščete enega samega kupca, lahko postavite visoko ceno, zelo visoko in morda vam vseeno uspe. Tega dejstva se zaveda zavedajo (morda podzavestno, ne verjamem, da vsi toliko vedo o prodaji in marketingu) prodajalci nepremičnin. Navijajo cene in upajo ... Če imaš dovolj časa, takšna taktika celo zna delovati.
Pri prodaji vedno pomaga dobra zgodba in natančne, specifične informacije. Povejte vse o svojem avtu, povejte kje ste ga vozili, zakaj ga imate radi. Povejte zakaj ga prodajate in priznajte tudi kakšno napako. Tako bo vse skupaj zvenelo veliko bolj kredibilno.
Milan potrebuje enega samega kupca. Jasno, da vsi govorijo o ceni. Ampak cena je le lepa tema za diskusijo. Večino strank je strah! Bojijo se, da bodo kupili mačka v žaklju. Zato dobri prodajalci odpravijo strah. Tako, da povedo celo zgodbo, tako da priznajo pomanjkljivosti izdelka, tako da ponudijo garancijo …
Kaj pa bi vi, svetovali Milanu? Aja, še nekaj. Kaj je vloga malega oglasa v Salamonu? Naloga oglasa je, da pripelje stranko na ogled. V oglasu mora biti torej nekaj specifičnih inormacij (letnik, kilometri, barva, nezaleten) in nekaj kar pritegne pozornnost, vzbudi zanimanje. Recimo prodamo hišnega ljubljenčka, prodam ženin avto …
Imamo vsi skupaj še kakšen nasvet za Milana, kakšno osebno izkušnjo s tipom prodaje, kjer potrebujete enega samega kupca?p.s. Nekaj sto odgovorov na vprašanja mojih bralcev lahko preberete na http://www.lisac-lisac.si/indeks_vprasanj.php
avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1432506
in tu:
bolha.com/oglas2380180
no ja, sicer pa še nisem doživela, da je to kdo dejansko naredil. Kot pravi Aleš, najbolje je povedati celotno zgodbo. Ko sem sama kupovala avto, je bilo lepo slišati "avto je vozila moja žena, večinoma samo do službe, zato tudi ima tako malo prevoženih kilometrov". Je imel avto že en plus pri meni. Samo ta podatek ni odločujoč dejavnik, a vseeno pomaga.
Če ti nekdo reče, da dobi tak avto s temi kilometri za manj denarja, mu recite, naj vam tak oglas pokaže in se ponudite, da greste s svojim avtom na ogled tega drugega. Pa bo stranka lahko primerjala, kdo prodaja pleh, kdo pa avto :)
Ko sem se resnično odločila avto prodati, je šel v najkasneje enem tednu (rekord-3 ure, 2 kupca...še izbirala sem lahko)...niti enkrat nisem dala oglasa v časopis - to storijo namreč vsi...
Poskusite kdaj na malo drugačen način.
Eden izmed mojih načinov...šla sem na primer v trgovino kjer stare avtomobile prodajajo - tam so ljudje, ki le-te avtomobile kupujejo, stranke. Opazuješ, če si ogledujejo avtomobile tvoje znamke in pristopiš, začneš pogover kot...uf, je vroče danes....pa prideš počasi do tega, kaj kupuje in slučajno imaš podoben avto tudi ti...seveda lahko gresta takoj pogledat. Jasno je avto super (moji so dejansko bili), a si se sam že naveličal tega modela in si želiš svež model - zato prodajaš. Še kakšen klepet, testna vožnja....in točno toliko, kot je postavljena cena, potrebuješ ti za nov avto - žal ne morem preveč popustiti...razen toliko, kot si že itak prej napihnil ceno.
Uspeh zagotovljen...
Možnosti je še ogromno...takšnih, malce drugačnih...a poskusite mogoče najprej tako ;) Pa srečno!