Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Jagode 2.0
-
Dobre knjigeKomentarji: 1 05.06.2007
Po pogovoru z več tisoč slovenskimi podjetniki in po tem, ko sem predaval vsaj 15.000 slovenskim podjetnikom, lahko rečem, da večina misli, da je njihova panoga nekaj posebnega. Večina podjetnkov pravi: "Veste Aleš. mi smo pa nekaj specifičnega, pri nas to kar deluje drugje, večinoma ne deluje ..."
Ni res. Osnovni marketinški principi veljajo v vseh panogah za vsa podjetja. Kupci so v vseh panogah in na vsem svetu enaki. Jasno, da je potrebno kakšno zadevo malo prilagoditi. Recimo, če ameriške banke novim varčevalcem podarijo puško, slovenska banka pač podari skuter.
Tudi kmetijstvo ni nič posebnega, nič specifičnega. Maks Vrečko odlično, na konkretnih primerih v svoji knjigi govori kako lahko z uporabo marketinških principov uspe tudi nekdo, ki se ukvarja s tako specifično dejavnostjo, kot je kmetijstvo.
Prvih 13 strani knjige lahko preberete brezplačno. www.jagode.si
Zanimivo, na temo kmetijstva nobenega komentarja.
Kljub temu, da vsi vsak dan potrebujemo hrano, ki je rezultat dela na kmetijah.
Mogoče pa vsi mislijo, da živila zrastejo v supermarketu?
No, res smo kupci povsod enaki, hočemo imeti najvišjo kakovost po najnižji ceni. Vendar to enostavno ni mogoče. Če vam kdo to zagotavlja, mu mirno povejte, da laže...
Kakovost je res pomembna, še posebej pri naših živilih, saj je od naše hrane odvisno naše zdravje.