Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Skrivnost!
-
Dobre knjigeKomentarji: 3 26.05.2007
Jaz vedno najdem parkirni prostor, tudi če grem v petek zvečer na pivo v center Ljubljane. In običajno prostor najdem že v prvem poskusu. Ali se kdo tik pred mano odpelje in sprosti kakšno mesto ali pa me že čaka lepa praznina.
Kaj pa vi? Ste podobni meni, ali je vedno vse zasedeno?
Če boste prebrali knjigo "The Secret" ali pogledali film, vam bo vse jasno. Čisto na kratko je povzetek "Skrivnosti" naslednji.
Vse v vašem življenju je odvisno od tega, kakšne misli mislite. Če ste
prepričani, da vam bo uspelo, vam bo uspelo. Če pa mislite, da vam je
usojeno, da ne boste uspeli, vam ne bo uspelo. Na dan ima človek okoli 60.000 misli. Če nam uspe le del tega, kar mislimo spremeniti, tako da začnemo razmišljati pozitivno, da vizualiziramo prijetne dogodke v prihodnosti, bomo bolj uspešni in bolj srečni.
Ko se lotite pisanje prodajnega pisma, si morate najprej predstavljati, kako lepo bo bilo, ko bo to pismo povzročilo pravi naval strank. In če boste verjeli, če boste res verjeli, se bo to zgodilo.
Lažje pa boste verjeli, če boste pred tem preštudirali vse o marketingu in če boste veliko vadili. Najenostavnejši način, kako spremeniti svoje razmišljanje? S pomočjo čustev. Poskrbite, da se boste dobro počutili, da boste dobre volje. Nihče, ki je dobre volje, ne producira slabih misli, in tisti, ki so slabe volje, težko pozitivno razmišljajo.
Sedaj pa na sprehod, na kavico s prijateljico, ali pa vsaj pokličite
kakšnega prijatelja, ki je vedno dobre volje, v naročje vzemite svojega
dveletnega sinčka .
Še en ne-marketinški nasvet iz ust mojega prijatelja Toma Velikega Ala Schreiterja: "Vsi dogodki so nevtralni! Vse, kar se vam zgodi, je nevtralen dogodek. Kako boste reagirali na dogodek, je vaša odločitev. Vi na večino dogodkov ne morete vplivati, vedno pa lahko vplivate, se odločite, kako boste na dogodek reagirali!"
Nekaj primerov, ki mi najprej padejo na pamet:
1. Stranka ne kupi - nevtralen dogodek. Možna reakcija? Slaba volja,
obup, ali nič hudega, bo pa naslednja stranka kupila še več.2. Mož zamudi na večerjo - nevtralen dogodek. Možna reakcija? Žena kuha mulo, ali pa prijazno pozdravi moža , ga vpraša, kako je preživel dan in načne pogovor o obljubljenih počitnicah v Toskani.
3. Oglas v reviji ni prinesel niti ene nove stranke - nevtralen
dogodek. Možna reakcija? Obup, marketing ne deluje, naši izdelki so zanič ali pa ... hm, pa smo odkrili še en način, kako ne smemo prodajati, spet smo se nekaj naučili.4. Lisac piše neumnosti v svoj spletni dnevnik - nevtralen dogodek.
Možna reakcija? Se razburim, napišem komentar. Ne naredim nič, sem vesel naprej, bo pa drugič napisal kaj pametnejšega.
Pa se še enkrat vrnimo k skrivnosti. Skrivnost uspeha filma "The Secret" je seveda v tem, da se skrivnosti od vedno dobro prodajajo.Preberite, kaj sem o Skrivnosti pisal 4. oktobra 2004:
http://www.lisac-lisac.si/elektronskimesecnik23.php
Škoda, da nisem svoje pisanje vzel boj zares in sam posnel filma "The Secret". No, dejstvo, da so me prehiteli, je seveda nevtralen dogodek, si bom pa jaz izmislil kaj boljšega.
Povezava do SKRIVNOSTI: http://www.thesecret.tv/
Film pa si bom definitivno ogledal. :)