Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tako bi morali delati vsi!
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 13 03.04.2007
Vem, da veste, da sem velik zagovornik testiranja. Upam, da tudi zaradi državnega prvenstva v direktnem marketingu in mojega pisanja, vse več podjetnikov svoje marketinške ideje, rešitve, ponudbe, itd. testira. Enes mi je včeraj poslal po mailu tole:
Pozdravljeni,
priznam, da redno prebiram vaš blog in se ob branju zabavam. Priznam, da sem se ogromno naučil od vas, ter da občasno kopiram vaše ideje.
Kar tako naprej!!!
Pred kratkim sem prvič v življenju sestavil prodajna pisma. Brez vaših nasvetov ter knjige "Sprožilci" bi bili rezultati veliko slabši.
Vprašanje imam za vas. Katero od priloženih prodajnih pisem je do sedaj oz. bo imelo boljši odziv? (Akcija še vedno traja, tako da se rezultati znajo spremeniti)
A:Vsak cent je pomemben (v pismo smo tudi priložili 1 cent)
B:Kako enostavno do 37,8% nižjih stroškov?
C:Kaj bi vi izbrali?
Kakšna se vam zdijo pisma?
Verjamem da bi se dalo vse skupaj tudi bolje sestaviti ter se izogniti kakšnim začetniškim napakam. Ker bi se rad še veliko naučil, razmišljam da bi se vpisal na tekmovanje v direktnem marketingu 2008.
Ali predlagate kakšno dobro knjigo o internet marketingu, ali pa o marketingu nasploh?
Verjeli ali ne (vprašajte Enesa, če ne verjamete), sem uganil. Pravilno sem razvrstil vsa tri pisma od najboljšega do najslabšega. Poizkusite uganiti tudi vi!
Verzija A, Verzija B, Verzija C
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Pa še nekaj, čeprav Enes misli, da rezultati niso dokončni, moram povedati da najverjetneje so. Vsaj jaz še nisem videl primera, da bi kakšna verzija čudežno pozneje začela delovati bolje. Ostalo bo tako kot je.
Evo, da vidim, če bi mi šlo tukaj bolje...; Pismo A; mi je po naslovu in ideji najbolj všeč in sklepam, da jih je takšno pismo veliko več odprlo in "shranilo". Skoraj bi stavila nanj, ampak mi je tekst v Pismu B boljši. Baranta s številkami, ki meni sicer nimajo blaznega smisla, vendar dajejo občutek verodostojnosti. Tudi naslov ni slab. Pismo C sem pa izločila takoj na zadnje mesto, ker nima ne naslova udarnega in tudi tekst je medel.
Torej od najboljšega nazaj: A, B, C
Imam za tekmovanje v letu 2008 kaj boljše šanse, da se prebijem čez takšne zanke? :)
A
C -io
=)
Aleš, kakšen je bil največji odziv prodajnih pisem, ki si ga kdajkoli dosegel?
Verjetno je to težko oceniti, kajti vse je odvisno od tega kaj prodajaš, od ciljne skupine ter koliko stane. Zastonj je lažje prodati, vendar tudi to ni lahko.
lp Enes
Pismo A: Ali se strinjate, da čas=denar? Halo, podcenjuješ bralca, ki je preokupiran s služenjem denarja in ki mu 1 cent resnično nič ne pomeni. Že samo odpiranje pisma in branje stane veliko več kot 1 cent.
Pismo B: Zmotil me je preveč natančen odstotek prihranka. Vendar se pismo v nadaljevenju ukvarja s precej natančnim izračunom, ob tem elegantno pove, kje vse prihranimo in katere druge ugodnosti (v primeru nezadovoljstva) še dobimo. Besedilo je konsistentno in res privlačno, berljivo.
Pismo C: Besedilo se začenja s pogojnikom če v retoričnem vprašanju. Joj, takšno pismo ima res nabolj naravno pot v smeti. Komu se da brati takšne neumnosti? Pa alineje so preveč skupaj zbite.
Najvišji odziv, ki sem ga imel do sedaj? He, he ... nekaj čez 120%. Ampak odziv ni pomemben, pomembno je ali se splača. Želite tudi vi 120% odziv? Pošljite svojim strankam po dve brezplačni vstopnici za Viktorje, potem jih pa še pokličite ... :) Se razumemo, mar ne? Izberite ciljno skupino, ki vas pozna in vam zaupa, ponudite jim nekaj kar ne bodo mogli odkloniti in dodajte še kaj za njihove prijatelje. Odziv garantirano bo, če se vam bo pa vse skupaj splačalo, pa ne vem.