Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?
-
MarketingKomentarji: 0 07.03.2007
Pravkar pregledujem dnevno pošto. In danes sem na mizo dobil eno od "klasičnih" prodajnih pisem. Vse je tako, kot mora biti. Popisana kuverta, dober naslov, personalizirano, 6 elementov ... Vse večkrat testirano.
Uporabljajo verzijo v zgodovini preizkušenega naslova: "Pravkar je eden od zaposlenih, sodelavcem po mailu poslal kopijo plačilne liste, kakšen bo vaš naslednji korak?" - Naslov, ki deluje odlično na managerje v podjetjih s tajnimi plačami ...
Današnji naslov je enako dober: "WHAT NEVER TO SAY TO YOUR STAFF" Tudi mene zanima, česa nikoli ne smem reči svojim zaposlenim ... :)
Današnji naslov: "Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?" pa je znan naslov, ki še danes dobro prodaja revijo, ki se ukvarja s temami s področja psihologije.
Zgodovina je dobra učiteljica, tudi v marketingu! Ne mečite pošte v koš, vsako pismo, ki ga dobite, vsak letak, je lahko lepa brezplačna marketinška lekcija.