Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ogilvy on Advertising
-
Dobre knjigeKomentarji: 2 07.03.2007
Knjiga, ki bi jo moral prebrati vsak, ki se ukvarja z marketingom. Obvezno čtivo. Če te knjige ne prebereš in ne znaš napisati dobrega povzetka, se z marketingom ne smeš ukvarjati. Zanimivo, da moraš imeti celo za hojo po travi (igranje golfa) izpit, za ukvarjanje z marketingom, pa je dovolj volja ...
David Ogilvy je eden in edini. Žal ga ni več. Že v uvodu v knjigo pravi, da oglaševanje ni vrsta umetnosti, namenjena zabavi, pač pa je medij, ki informira. David Ogilvy pravi, da "ne želi biti kreativen", ne želi, da njegove izdelke ocenite za zanimive, želi le, da kupite!
Ko je govoril Ahines, so rekli "Kako dobro govori!", ko je govoril Demosthenes so rekli: "Marširajmo proti Filipu"
Ideja iz knjige, ki si jo velja zapomniti: Izumiti morate veliko idejo! Ogilvy pravi, da ima morda eden od 100 oglasov veliko idejo - razlog zaradi katerega bomo kupci oglas res opazili in izdelek kupili. Izumiti, iznajti morate razlog zaradi katerega sploh velja oglaševati.
Velike ideje prihajo iz podzavesti. Podzavest pa produktivno proizvaja velike ideje le, če ima dovolj goriva. In branje bloga zna biti dobro gorivo. Še bolj pa pisanje bloga. :)
Čeprav je že cca.24let od prvega izvoda je resnično uporabna in prebrisani uporabljajo zgodovinske nasvete, podirajo pravila in ustvarjajo uspeh...
Najbolj sem se nasmejal na primeru Rolls Royca kjer v prodajnem "letaku-oglasu" navajam:
Pri 60 miljah na uro najglasnejši zvok v tem novem (1958) Rolls Roycu prihaja iz električne ure ; =D
med drugim sem tudi izvedel, da so sedeži iz Angleškega usnja, ki bi zadostovalo za 128 mehkih parov čevljev in še 17 hudih razlogov za nakup avtomobila!!
P.s.
Kdo je vedel ? ?
I zvedel sem, da milo Dove obstaja že vsaj od l.1955 in je z svojo obliko in Xy, obsodilo staro kvadratno milo za zgodovino...
=D
1.)Priskrbeti kreditno kartico
2.)Priskbeti acc na amazonu
3.)Vzeti kredit na banki za vse te knjige
Drugače hvala Aleš za vse ostale knjige :)