Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Lopovi
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 22.02.2007
Žena je imela včeraj rojstni dan. Danes zjutraj je prejela "darilo" ...
Prišla je do svojega avtomobila in ugotovila da ga približno 15% manjka! Volan, zračne blazine, motorni pokrov in skoraj cel motor ... Žalosten pogled.
Zavarovalnica prijazna, policija prijazna, tudi na servisu vsi prijazni ... Ampak človek izgubi cel dan in verjetno me bo vse skupaj stalo €5000. Ker je škode toliko, da mi bodo kljub temu, da je avto praktično nov, priznali "ekonomsko" totalko.
Lopove bi seveda z lahkoto polovili. Policaji vedo koliko nesreč je bilo s tem tipom avta (imajo zapisnike, lopovi so dele kradli po naročilu). Enostavno bi se odpravili na obisk k 15 lastnikom Toyot Coroll Verso, ki so imeli v zadnjem času nesrečo. Nato bi jih vprašali, kje avto popravljajo. Nato pa bi od mehanikov zahtevali potrdilo o naročilu in plačilu rezervnih delov ... In hitro bi našli nekoga, ki dela z deli kupljenimi po zelo nizki nabavni ceni :) In tako naprej. Seveda policaji to vedo, ampak ...
sedaj pa sledi marketinški nauk:
Enostavneje in ceneje je pri delu dobiti "kriminalca" Aleša L., ki vozi 69 km na uro, pri omejitvi 50km/h, kot pa se lotiti zgoraj opisanega projekta. Tudi vam svetujem, da se raje ukvarjate s strankami, ki so na dosegu roke, kot pa s tistimi, v katere morate vložiti preveč časa in denarja.
Še en marketinški nauk (vedno je potrebno gledati več korakov v naprej, zavedati se morate dolgoletne vrednosti svojih strank):
Če že policija nima časa, bi se iskanje lopovov splačalo sponzorirati zavarovalnicam. Na zavarovalnici so mi povedali, da so imeli v dveh dneh dve Toyoti Coroli Verso podobno opustošeni. Skupaj škode več kot €19.000. In v prihodnosti bodo ti lopovi naredili vsaj še za desetkrat več škode. Za ta denar, bi bilo celo ekonomsko upravičeno, če bi jih spravili za rešetke. Ja splačalo bi se jim organizirati ekipo detektivov ... Sanjarim?
Vem za enega tipa, ki sicer za lizing firmo neplačane avte vozi nazaj. Ampak tole z deli in zavarovalnico bi bilo dost teško zaradi pooblastil in podobnih zadev... Bi bilo treba v kako detektivsko agencijo vprašat.
drugi ima oglas na bojšem I.sejmu:: Možnost dobave kakeršnegakoli rabljenega dela za različne tipe novejših osebnih vozil Toyota...itn...
Verjamem, da je bila reakcija ob prizoru na "darilo" nevsakdanja; pa vendarle,ena pozitivna misel za oškodovanko: ZDRAVJE je vse! Brez ZDRAVJA vse ostalo nima več nobene vrednosti.. =)
Ali so tudi lopovi zdravi?
Vem, da je mnogo zavarovalnicarjev obiskovalo tvoja predavanja. Gotovo so se kaj naucili!
Res me zanima, katero zavarovalnico bos izbral.
Zavarovalnica je zavarovalnica, najboljsa je slaba.
Ce ima dober marketing, ji sploh ni treba biti dobra.