Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Andy Bounds
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 16.02.2007
Pravkar sem se vrnil iz Trevisa. Andya sem peljal na letališče. Še en odličen seminar, še ena velika skupina zadovoljnih podjetikov. Od danes naprej bodo prodali več in z manj truda.
Priznam, jaz največ odnesem od pogovorov s kolegi guruji, ki jih vabim v Slovenijo. Plačam večerjo, jih peljem z in na letališče in mi priznajo vse kar vedo o poslu :) No zadeva deluje tudi v obratni smeri ...
Dva Andyeva nasveta za takojšnjo uporabo:
1. pokličite nekaj svojih strank in jih vprašajte zakaj kupujejo pri vas, vprašajte jih kakšne koristi vidijo pri poslovanju z vami. Ni pomembno, kaj se vam zdi koristno za stranke, pomembno je, kaj mislijo stranke.
2. "Zlato pravilo prodaje"? Ko enkrat stranka reče DA, utihnite!
Še več Andyevih nasvetov, tudi brezplačno na www.andybounds.com
Andy, kapo dol.