Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Šamponi
-
MarketingKomentarji: 5 29.01.2007
V soboto sem pregledal celo vrsto šamponov v drogeriji. Marketinška inšpekcija ... :)
Zanimala so me navodila za uporabo. Iskal sem namreč enega najboljših prodajnih stavkov vseh časov, ki se glasi približno takole:
"Šampon nanesite na glavo, glavo umijte, nato dobro sperite in postopek ponovite." Nekaj podobnega so včasih zapisali na večino šamponov. Danes nič več. So danes šamponi toliko boljši, da je dvakraten nanos nepotreben in škodljiv? Ali pa so na ta magični stavek preprosto pozabili. "Postopek ponovite", lahko proizvajalcu šampona dolgoročno prodajo poveča za četrtino, polovico, morda še več.
Besede prodajajo! Pomembno je kaj rečete in kaj zapišete. Tudi droben tisk na embalaži je pomemben.
Bojim se, da ljudje danes več nimajo časa, da prebirajo drobni tisk (dober primer so pogodbe, ki jih je pred leti sklepal Orion).
Informacij in drobnih tiskov je v naših življenjih enostavno MNOGO preveč in od dreves ne vidimo gozda, pa naj gre za zabavo, novice, pogodbe, ali navodila.
Žebelj v krsto so zabili tudi novi načini komunikacije: sms sporočila, e-maili, chati, messengerji in ne nazadnje blogi.
Ali res mislite, da imamo dovolj časa, da kvalitetno uporabljamo vse omenjene načine komuniciranja? Kot oseba 50+ vam zagotavljam, da ga nimamo...
Kako malo je včasih potrebno ...