Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Bi leteli?
Marketing
28.05.2007

Bi leteli?

Bi leteli s to letalsko družbo? Fantje oglejte si slike na naslednji strani in povejte. :)

Revije in časopisi izumirajo
Marketing
10.05.2007

Revije in časopisi izumirajo

Podatki so neizprosni. Naklade časopisov in revij padajo. V ZDA so lani prodali za 1,5 milijonov časopisov dnevno manj kot leto pred tem. Podobno je z revijami. FHM so na primer v ZDA prenehali prodajati, ker ni bilo dovolj kupcev.


revije

Tudi prodaja oglasnega prostora v revijah in časopisih večinoma pada. Kam se selimo bralci? Na internet seveda. In založniki se bodo morali temu prilagoditi. Večina dnevnikov sicer ima tudi spletne izdaje, problem pa je v tem, da praktično še nihče ni res ugotovil, kako s spletnimi izdajami zaslužiti toliko kot s tiskanimi.

Ampak zadeva se bo spremenila in to zelo kmalu. Tudi oglaševalci bodo ugotovili, da ljudje vse manj gledamo televizijo in da vse več časa preživimo za računalniki. Velika priložnost za založnike, ki se bodo znali prilagoditi.

Poigravam se z idejo, da bi naredil spletno revijo ali časopis. Kaj pravite, bi imel kakšen »Lisac Neodvisni« spletni dnevnik dovolj bralcev? Pisanje bi bilo čisto neodvisno, članki takšni, kot jih drugje ni, skratka nekaj posebnega, drugačnega. Nekaj za ljudi z zdravo pametjo. Mislite, da bi šlo?

Vem, vem spraševati ljudi (pa čeprav so tako pametni, da berejo dnevnik marketinškega guruja) o tem, ali bi kaj počeli v prihodnosti, ali bi kaj kupovali, je popolnoma brez veze.

Lisac, naredi, pa boš videl, ali je ideja dobra ali ne …

Čisti čevlji
Dnevnik guruja
05.05.2007

Čisti čevlji

Shue shine champ!

Biti najboljši v tistem, kar delaš ... To bi moral biti cilj vsakega zaposlenega. Vsak poklic je nekaj posebnega in biti najboljši v svojem poklicu, to je velika čast. V Londonu mi je čevlje očistil britanski državni prvak v čiščenju čevljev!


cevlji1

Premagati 32 drugih čistilcev čevljev ni mačji kašelj. Kot vidite, britanski »shue shine« prvak svoj pokal za

Marketinški lažnivci!?
Dnevnik guruja
16.04.2007

Marketinški lažnivci!?

Smrtno nevarna špinača! V ZDA je špinača dokazano ubila eno osebo, šestnajstim so odpovedale ledvice, več sto pa jih je zbolelo. Nič posebnega, se dogaja, boste rekli. No, posebnost je v tem, da je ameriška FDA ukazala, da morajo s polic umakniti 30 blagovnih znamk špinače: Natural Selection Foods, Pride of San Juan, Earthbound Farm, Bellissima, Dole, Rave Spinach, Emeril, Sysco, O Organic, Fresh Point, River Ranch, Superior, Nature’s Basket, Pro-Mark, Compliments, Trader Joe’s, Ready Pac, Jansal Valley, Cheney Brothers, D’Arrigo Brothers, Green Harvest, Mann, Mills Family Farm, Premium Fresh, Snoboy, The Farmer’s Market, Tanimura & Antle, President’s Choice, Cross Valley, and Riverside Farms
Zakaj so morali prenehati prodajati kar 30 vrst špinače?

Ker vse zgoraj navedene blagovne znamke delajo v eni sami kalifornijski tovarni v San Juan Bautisti.

Nastradali so tudi psi. Z ameriških polic so morali umakniti 53 blagovnih znamk pasje hrane. Tudi nekaj znamk, ki jih poznamo pri nas. Za Eukanubo so me na enem izmed seminarjev prepričevali, da je res najboljša za pse, ker jo priporočajo veterinarji …

Celoten seznam zastrupljenih znamk pasje hrane, ki je povzročila smrt na stotine psov si lahko ogledate na tem linku. Ja, vseh 53 blagovnih znamk proizvajajo v isti tovarni …

Ko sem s partnerji 1989 leta v Milanu pri BP-ju kupoval čistila, se mi je zdelo cool, da naše čistilo delajo na isti liniji kot ostala bolj znana čistila. Zdelo se mi je zelo cool, da »farbamo« kupce in jim prodajamo isto čistilo v drugi embalaži, malo drugače obarvano in z drugim parfumom, dražje. Ampak to so bila vsaj čistila. Pri hrani pa res ni lepo, etično in moralno, da isto zmes prodajaš pod 30 različnimi etiketami in po 30 različnih cenah.

Ni prav, ni pošteno, ni moralno – in kot vidite, vse pride enkrat na dan. Ko pa enkrat izgubiš zaupanje kupcev, traja celo večnost, da ga dobiš nazaj. Deny Hatch (avtor knjige Million Dollars Mailings) se v komentarju na takšne dogodke sprašuje, ali je outsorcing ugleda res dobra ideja.

Intimno
Dnevnik guruja
12.04.2007

Intimno

Zelo intimno, zelo Chilly

V bistvu preveč intimno. Videl sem TV oglas za intimno milo Chilly. Oglas sem si zapomnil, ker to milo v oglasu priporoča »Slovensko združenje porodničarjev in ginekologov«. In sem naredil to, kar naredi marsikdo.
chilly

Šel sem na najdi.si, potem še na google in poskušal poiskati kaj o tem milu in Slovenskem združenju porodničarjev. Iskal sem dolgo in praktično zaman …

Milo sem po dolgem iskanju komaj odkril na spletni strani Skupine Bolton Adriatic. Gre za podjetje, ki nam prodaja znane blagovne znamke: Rio Mare, Neutro Roberts, WC Net … Ampak nič o tem, da to milo priporočajo porodničarji in ginekologi. Pa tudi pri porodničarjih in ginekologih nisem našel nič o tem intimnem milu.

Podjetje, ki zastopa takšne blagovne znamke, mora vedeti, kaj dela. Ampak vseeno. Če investiraš denar v TV oglase (veliko denarja), se splača urediti tudi predstavitev taistih izdelkov na internetu.

Splača se poskrbeti, da bodo iskalniki tvoj izdelek našli pred izdelki konkurence ali pa recimo, da bodo izdelek sploh našli. Ljudje takšnih izdelkov ne kupujemo preko interneta, ampak informacije pa iščemo. Dokaz za to so diskusije o intimnih milih na mnogih forumih.

Nasvet marketinškega guruja? Usklajene akcije v več medijih delujejo bolje kot oglaševalske akcije, ki se izognejo tako pomembnemu mediju, kot je danes internet. Več zelo dobrih primerov o tem, kako integrirati klasično oglasno akcijo z aktivnostmi na internetu, sem večkrat slišal na predavanjih Roka Hrastnika. Več dobrih zapisov na to temo pa lahko preberete na blogu Boštjana Cokana.

Sicer pa sem mislil pohvaliti oglas, ki se sklicuje na priporočilo avtoritete – v tem primeru »Slovenskega združenja porodničarjev in ginekologov«.

Ampak, da bi bila zadeva še bolj kredibilna, bi človek moral kaj o tem priporočilu kje najti. Saj veste, ljudje smo čedalje večji skeptiki … V marketingu že dolgo ni več dovolj, da nekaj trdiš, svoje trditve moraš tudi dokazati. Kot na sodišču. Tisti, ki dokažejo, prodajo (še) več.

Blog marketinškega guruja priporoča tudi ZDRUŽENJE ZA LETALSKO IN VESOLJSKO MEDICINO SLOVENIJE SZD!

Lažem … Tole sem si izmislili. Je pa res, da tudi to združenje obstaja. Kompleten seznam združenj Slovenskega zdravniškega društva (lahko vam pride prav, morda kakšna sekcija priporoči, kar prodajate …) lahko najdete na http://www.szd.si/sekcije.shtml

 


Vsi smo radi pohvaljeni!
Dnevnik guruja
29.03.2007

Vsi smo radi pohvaljeni!

Komentar Tomaža Korelca na moje 10 stransko pismo za seminar Joa Sugarmana 19. aprila v Ljubljani:

"Ziv Ales,

Vsaka čast.

Tekst za Slatkornega človeka je fenomenalen.

Za polizat...

Me je ena vprasala kaj mislim o Sugarmanu... pa sem sel brat ...

Bralca ene parkrat tako dobro "zapeljes", da vsak-a postane mokra-er...

Orgazmičen tekst - Samo toliko, da ves.

No, saj itak ves.

Tomaz"

Vsi smo radi pohvaljeni. Jaz recimo naredim prav vse, če me kdo hvali, če pa me graja, pa od mene težko kaj dobi. Tak pač sem ... Posebno pa mi je všeč, mi prija, da me je pohvalil nekdo, ki je v podobnem poslu kot jaz. Večina bi rekla, da me je pohvalil konkurent. A ni to lepo, da ima v Sloveniji nekdo toliko poguma, da je tako odprt, da pohvali nekoga, ki je morda celo konkurenca?

Vsi, ki tole berete, takoj na http://www.creatoor.com/  in kupite vse, kar Tomaž prodaja. :) Resno mislim.

Če ne kupujejo ...
Marketing
23.03.2007

Če ne kupujejo ...

Kaj narediti, če prodaja izdelka upada, če nekako več ni "in"?

cola

Ena od možnih rešitev je, da kupcu ponudimo razlog več za nakup. Razlog več za nakup pijače z mehurčki?

Revija, ki je inovativno prilepljena na steklenico. Pod etiketo. Za začetek v Belgiji. Več podobnih inovativnih idej z vsega sveta boste našli na http://www.springwise.com/

Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?
Marketing
07.03.2007

Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?

Pravkar pregledujem dnevno pošto. In danes sem na mizo dobil eno od "klasičnih" prodajnih pisem. Vse je tako, kot mora biti. Popisana kuverta, dober naslov, personalizirano, 6 elementov ... Vse večkrat testirano.

Uporabljajo verzijo v zgodovini preizkušenega naslova: "Pravkar je eden od zaposlenih, sodelavcem po mailu poslal kopijo plačilne liste, kakšen bo vaš naslednji korak?" - Naslov, ki deluje odlično na managerje v podjetjih s tajnimi plačami ...

never

Današnji naslov je enako dober: "WHAT NEVER TO SAY TO YOUR STAFF" Tudi mene zanima, česa nikoli ne smem reči svojim zaposlenim ... :)

Današnji naslov: "Ko ste sami doma, se zaprete v stranišču, ali ne?" pa je znan naslov, ki še danes dobro prodaja revijo, ki se ukvarja s temami s področja psihologije.

Zgodovina je dobra učiteljica, tudi v marketingu! Ne mečite pošte v koš, vsako pismo, ki ga dobite, vsak letak, je lahko lepa brezplačna marketinška lekcija.

Vedeževalka Viviana
Dnevnik guruja
19.02.2007

Vedeževalka Viviana

Viviana (jasnovidka, vedeževalka iz tarota, astrologinja, numerologinja, delovanje na daljavo) se me je zopet spomnila. :)

viviana

Pravi, da bo 4. marca polna luna. Pravi, da bo to zame srečen datum. Če, bom seveda sledil njenim nasvetom ...

"Aleš, skrita in skrivnostna moč, vendar kljub temu poznana že 3000 let, vam lahko omogoči, da boste usklajeni s polno luno, ki vam mora prinesti blaginjo in srečo, po kateri že od nekdaj hrepenite!

Hitro odkrijte, Aleš, kaj bo NEVERJETNI SPODBUJEVALEC SREČE takoj naredil za vas!

Veste, Aleš, ko gre za srečo neke osebe, niti najmanj ne oklevam in naredi največ, kar je v moji moči. in prav to sem storila za vas, Aleš, od tega pa je komaj nekaj ur. Verjemite mi,  to je bilo potrebno narediti in ni bilo druge rešitve ... Na vsak način sem hotela vedeti, zakaj vaše vsakdanje življenje ni tako, kot si ga zaslužite, tako, kot bi moralo biti ...

... Potem, ko sem za vas naredila svojo kratko študijo lune, sem se odločila, da ponovno obiščem svojega prijatelja zdravitelja, da mi posebej za vas izroči štiriperesno deteljico. Dal mi je eno zadnjih, ki jih je našel ... Zavedajte se, da je to štiriperesno deteljico veliki zdravitelj našel za vas, nekega večera, ko je bila polna luna.

... Veste, štiriperesna deteljica se ne zavrne, saj so jo imeli v starih časih za amulet, ki prinaša srečo, ljubezen, bogastvo in blaginjo."

Ja, Viviana mi prodaja štiriperesno deteljico. Za samo €16,99. In morda jo bom kupil.

Ker si tudi jaz želim ODREŠITVE. :) Če prodajate (OD)REŠITEV za probleme vaših strank, vam bo šlo dobro. Vivianino pošto rad prejemam. Ker so njena pisma odlično napisana, personalizirana, ker obvlada umetnost prepričevanja.

Edini problem je v tem, da je med prepričevanjem in manipulacijo včasih tako malo razlike ...

Cilj pisanja?
Dnevnik guruja
09.02.2007

Cilj pisanja?

Kolikokrat naj še povem ... edini cilj oglaševanja je PRODATI! Ne, na prav noben izgovor, ne pristanem. Če oglas ne prodaja, ni dober in pika. Pa kaj potem, če so oglas vsi opazili, prodaje pa ni? Pa kaj potem, če je ljudem všeč, kupujejo pa ne?

Preden objavite naslednji oglas, si zamislite, da je od tega oglasa odvisno, ali bodo vaši otroci jutri jedli, ali ne. Jim boste privoščili en lep, zdrav, topel obrok, ali boste raje še naprej modrovali o priklicu, utrjevanju blagovne znamke in podobnem? Otroci bodo pa lačni jokali ...

Pa še ena na temo tekstov in cilja pisanja. Ker je bil včeraj kulturni praznik, preberite nekaj izpod peresa Srečka Kosovela:

»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«

Prodaja
Dnevnik guruja
22.01.2007

Prodaja

Sprehajam se po nakupovalnem predelu majhnega turističnega mesta v Mehiki. Prodajalci so dokaj umirjeni, recimo desetkrat manj nasilni od tistih v Egiptu. Vendar vseeno kdaj pa kdaj kakšnega turista tudi ogovorijo:

»You've got two beautiful kids, mister! Where do you come from?”
Omega 3 moda.
Dnevnik guruja
14.01.2007

Omega 3 moda.

Prihaja, moda Omega 3. V kratkem se bodo vsi, ki se spoznajo na hrano, spomnili (nekateri so se že), kako pomembna je Omega 3. Poudarili bodo, da to zadevo itak dobimo v hrani, da je recimo v pomarančnem soku, pa v lososu, pa ne vem še kje. Ampak tudi dodatno uživanje tablet z Omega 3 je priporočljivo.

Potem pa pridejo na vrsto zviti trgovci, ki bodo na določene izdelke napisali + Omega 3. In prodaja se jim bo tudi v resnici vsaj za nekaj časa povečala.

isti, ki prvi na embalažo mleka napiše »sveže«, bo prodal več. Čeprav je njegovo mleko enako sveže kot vsako drugo mleko … Nič ni lagal, samo napisal je, kar je res. In če vaš pomarančni sok vsebuje Omega 3 in če bo ta zadeva kmalu v modi, je res nespametno tega ne poudariti z malo večjimi črkami, mar ne?

Konča pa se kot z aloja vero, ki jo sedaj dodajajo že tekstilu. Saj se spomnite mojega zapisa o tem, da so mi prodali srajco, impregnirano z aloja vero, mar ne?

Tržna niša
Marketing
03.12.2006

Tržna niša

Moj prijatelj Andrea (skupaj sva študirala v Italiji in ZDA) je našel lepo tržno nišo. Angležem prodaja nepremičnine v Venetu.

In mu gre. Ker je našel kupce, ki si nepremičnin želijo. Ker Andrea govori angleško, je v veliki prednosti pred ostalimi nepremičninarji v Italiji. Odšel je tudi na sejem nepremičnin v London in bil tam edini italijanski razstavljalec ... Večina njegovih strank si nepremičnine ogleda in tudi kupi - le redko kdo pride iz Anglije samo malo pogledat ...

Kakšna ideja za slovenske nepremičninarje? Andrea pripravlja nov projekt. Sedaj odhaja v Moskvo. Tam je veliko bogatih ljudi, ki so pripravljeni (pre)plačati milijonček, dva, tri ... za lepo vilo ali stanovanje v Benetkah.

Pa še to, Andrea pravi, da se bo ob uvedbi evra v Sloveniji veliko izdelkov in predvsem storitev podražilo, cena nepremičnin (predvsem v Ljubljani) pa bo padla. Ker je že itak vse predrago. Se strinjam z njim.

Aja, če vas zamika kakšno stanovanje v Benetkah: http://www.propertiesinitaly.net/

Nasvet, ki zanesljivo vžge
Marketing
26.10.2006

Nasvet, ki zanesljivo vžge

Nasvet, ki garantirano vžge!

Recept za povečanje prodaje v petih korakih:
pazite, da vas ne opeče
1. kupite vžigalice
2. iz škatlice vzemite vžigalico in jo prižgite
3. prižgano vžigalico držite v roki in začnite razlagati, zakaj naj stranka kupi vaš izdelek ali storitev
4. vžigalico lahko ugasnete ali spustite iz rok šele, ko ste prepričljivo pojasnili, zakaj naj kupim pri vas in ne kje drugje
5. če jo odnesete brez opeklin in če vam uspete prodati, ste na pravi poti.
Sadam Husein in marketing
Marketing
19.10.2006

Sadam Husein in marketing

Kaj nas o marketingu lahko nauči Sadam Husein?

Na prvem programu TV Slovenije, so včeraj 18.10. vrteli film o predsedniku ZDA. Pravi trenutek, da sem si še enkrat prebral svoj nasvet, ki sem ga napisal lani maja: Sedaj je jasno že celemu svetu.
Sadam Husein je govoril RESNICO!

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma
Dnevnik guruja
13.10.2006

Arhitekti in oblikovalci nimajo pojma

Pred kratkim sem kosil v portoroški gostilni Sidro. Hrana in postrežba je bila primerna. Zapletlo pa se je na stranišču.

Nikakor mi ni uspelo odpreti pipe, da bi si umil roke. Poskušal sem z vrtenjem, roke sem pod pipo nastavljal pod vsemi mogočimi koti, v upanju, da jih bo čim prej zaznal kakšen kdo ve kje skrit senzor, pogledal sem pod lijak, ali ni morda kakšnega nožnega vzvoda, s katerim bi odprl pipo. Pa nič, iz pipe ni pricurljala niti kapljica.

Potem sem si vzel nekaj minut za premislek, dobro sem se razgledal po prostoru in ugotovil dvoje. Prvič; opazil sem, da je na sosednjem umivalniku ročaj pipe odtrgan. Očitno je nekdo izgubil živce ...

Prodal sem več kot 30.000 videonasvetov!
Lisac Marketing Ekspres
30.11.-1

Prodal sem več kot 30.000 videonasvetov!

Osnovno marketinško pravilo pravi, da moramo, če se nekaj dobro prodaja, to strankam tudi povedati. Ker smo ljudje taki, da si vsi želimo v polno restavracijo, nihče noče v prazno.

Pred manj kot mesecem dni sem vas obvestil, da se lahko naročite na brezplačne videonasvete s področja retorike, javnega nastopanja.

Do danes je bilo že več kot 30.000 ogledov mojih videonasvetov. Tako pravijo števci obiska na youtube, tako pravita google analytics in naš program za pošiljanje mailov.

Res je, nasveti so brezplačni in vsak se lahko na te nasvete naroči tako, da klikne na to povezavo:

»Brezplačni videonasveti za učinkovito javno nastopanje. Nasveti za večjo prodajo, kadar prodajate skupini.«

Če se na brezplačne videonasvete še niste prijavili, to nemudoma storite. Ker boste brezplačno prejeli vsaj 26 videonasvetov s področja poslovne retorike. Vsak drugi dan vam bom poslal nasvet, s katerim boste garantirano izboljšali svoje prezentacije, svoje nastopanje pred skupinami.

Moj cilj je jasen. Želim vam pokazati, kako uspešno prodajati skupini. Javno nastopanje, retorika ni nič drugega kot prodajanje skupini. Sam sem za vas izbral najboljše nasvete. Pokazal vam bom del tega, kar sem se na lastnih napakah naučil v zadnjih 20 letih, v več kot 1000 javnih nastopih, po tem ko sem predaval več kot 45.000 slušateljem v Sloveniji in v 12 drugih državah.

Prijavite se, ker se vam tega preprosto ne splača zamuditi. In tudi zato, ker je cena teh nasvetov »recesijsko« obarvana – nič evrov.

Akviziterjem vsto prepovedan
Dnevnik guruja
30.11.-1

Akviziterjem vsto prepovedan

Poglejte si spodnji, zelo kratek (samo 6-sekundni) posnetek.

V njem v glavnih vlogah nastopata ženin kuža Ike in moj petelin Gigi.

Kuža igra akviziterja, petelin pa kupca. Kokoši igrajo stranske vloge.

Tipična prodajna situacija. Kupec odžene akviziterja, še preden mu uspe razložiti, kaj sploh prodaja (kuža se je mislil samo malo igrati ...). :)

Sedaj pa čisto resno. Marketinška in prodajna lekcija?

 Življenje prodajalcev, ki jih kupci dojemajo kot nasilne akviziterje, je težko.

»Petelini« jih praktično vedno naženejo.  Ampak lahko bi bilo čisto drugače.

Življenje prodajalcev je lahko lepše!

Problem je v tem, da vsaj 95 % prodajalcev dela veliko napako, zaradi katere se jim dogaja to, kar se je v tem posnetku zgodilo ženinemu kužku.

Če vas zanimajo prodajne strategije, s katerimi garantirano tudi v vašem poslu dosežete, da:

  • kupci iščejo vas
  • kupci ne pritiskajo na cene
  • kupci kupijo več
  • kupci o konkurenci sploh nočejo slišati,        

 imam za vas dobro novico. Za vas sem pripravil tole. Kliknite!

 

na vrh